شطرنجبازان گیلانی صدرنشین مسابقات بین المللی جام دوستی شدند

۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۲۰:۵۷:۲۸
کد خبر: ۴۷۰۸۷۲
شطرنجبازان گیلانی صدرنشین مسابقات بین المللی جام دوستی شدند
با انجام دور سوم از چهارمین دوره مسابقات شطرنج بین المللی جام دوستی ، شطرنجبازان گیلانی صدرنشین این مسابقات شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا در گیلان،در پایان دور سوم این رقابت ها که در رشت برگزار شد، پروا بهزادلطیفی ، بنیامین بابانیا ، آرین برداران تمدن ، نوید هوشدارمحجوب و رامتین طاووسی راد همگی از گیلان با کسب سه امتیاز در صدر جدول قرار گرفتند .

همچنین انوش کنعانی ، میثم مرادیان ، رحیم نعمتی و یوسف فلاح علیپور دیگر شطرنجبازان استان گیلان و سجاد خادم عرفانی از مازندران با غلبه برابر حریفان خود ، با کسب سه امتیاز دیگر صدرنشینان این مسابقات در پایان دور سوم هستند .

چهارمین دوره رقابت های شطرنج بین المللی جام دوستی ، از عصر شنبه با حضور 136 شطرنجباز ایرانی به همراه هشت شطرنجباز از کشورهای آلمان و روسیه در رشت آغاز شده است .

شطرنجبازان شرکت کننده در این دوره از رقابت ها ، دارای ریتینگ بین المللی زیر 2200 و در رده سنی آزاد حضور دارند که با هم به رقابت می پردازند.

قوانین فدراسیون جهانی شطرنج در این دوره از مسابقات اعمال می شود که در نهایت به شطرنجبازان برتر این دوره از رقابت ها ، جوایز نقدی اهداء خواهد شد.

چهارمین دوره رقابت های شطرنج بین المللی جام دوستی ، به مدت شش روز در سالن شطرنج مهد اندیشه مجموعه ورزشی یادگار امام شهرستان رشت ادامه خواهد یافت. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز