تیم فوتبال سپیدرود رشت در تهران به مصاف راه آهن می رود

۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۱۷:۵۹:۲۷
کد خبر: ۴۷۱۷۲۴
تیم فوتبال سپیدرود رشت در تهران به مصاف راه آهن می رود
در ادامه رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان، تیم سپیدرود رشت در تهران به مصاف راه آهن می رود.

به گزارش خبرگزاری برنا در گیلان ،مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت  گفت : این دو تیم در هفته یازدهم از رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، رو در روی هم قرار می گیرند .

رادنی دیدار  افزود : این مسابقه ، عصر روز یکشنبه هفته آینده دوم آبان ماه در تهران برگزار خواهد شد و تیم فوتبال سپیدرود رشت در این دیدار ، میهمان فولاد یزد است.

وی اظهار کرد : امیدواریم که تیم فوتبال سپیدرود رشت در این بازی ، بتواند با ارائه یک بازی زیبا و تماشاگرپسند برابر تیم راه آهن به برتری برسد تا همچنان در صدر جدول قرار گیرد .

وی ادامه داد : تیم فوتبال سپیدرود رشت هم اکنون در صدر جدول رقابت های لیگ دسته اول قرار دارد و با توجه به اینکه این تیم تاکنون نتایج خوبی را در این مسابقات کسب کرده ، امیدواریم که در بازی برابر راه آهن نیز به پیروزی برسد تا همچنان روند صعودی خود را ادامه دهد .

وی بیان کرد: تا پایان هفته دهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور ، تیم فوتبال سپیدرود رشت با کسب 21 امتیاز در صدر جدول و تیم راه آهن با کسب 15 امتیاز در مکان نهم جدول رده بندی قرار دارند.

در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، 18 تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند . 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز