پلیس گیلان دو هزار حافظ قرآن دارد

۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۰:۳۱:۴۹
کد خبر: ۴۷۲۶۶۸
پلیس گیلان دو هزار حافظ قرآن دارد
جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان با بیان اینکه پلیس گیلان دو هزار حافط یک جزء و دو جزء قرآن کریم دارد، گفت: ترویج فرهنگ قرآنی در استان سبب کاهش آسیب های اجتماعی می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در گیلان،سرهنگ مهرداد مهرگان، جانشین فرمانده انتظامی استان در حاشیه اختتامیه مسابقات سراسری  گفت  ، با اشاره به اهمیت برگزاری مسابقات قرآن در کاهش آسیب های اجتماعی، اظهار کرد: استان گیلان امسال افتخار میزبانی کنگره هشت هزار شهید استان گیلان و همچنین سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن را داشته است.

وی با بیان اینکه کنگره شهدا باعث شد که عطر شهادت در دیار گیلان وزیدن گیرد، افزود: مسابقات سراسری قرآن هم باعث تقویت نورانیت و معنویت در فضای استان شده است و ترویج فرهنگ قرآنی در استان سبب کاهش آسیب های اجتماعی می شود.

سرهنگ مهرگان بیان کرد: پلیس به تعبیر مقام معظم رهبری حافظ ارزش هاست بر همین اساس در ارتباط با تقویت فرهنگ دینی اقدام به برگزاری کلاسها و مسابقات قرآنی کرده است و در همین راستا پلیس گیلان دو هزار حافط یک جزء و دو جزء قرآنی دارد.

 جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان بیان کرد: در راستای برگزاری این مسابقات مسئولیت کمیته امنیت و حفاظت از قراء و اساتید برجسته کشور به عهده نیروی انتظامی استان است؛ در حال حاضر علاوه بر برقراری امنیت در محل برگزاری مسابقات، با استفاده از مجموعه دریابانی امنیت را در آب های حاشیه محل برگزاری مسابقات هم برقرار کرده ایم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز