مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در تجلیل ازنایب قهرمان کبدی جهان؛

تکمیل طرح های ورزشی نیمه تمام گیلان همت خیران را می طلبد

۱۳۹۵/۰۸/۰۸ - ۱۲:۳۸:۳۹
کد خبر: ۴۷۵۵۳۳
تکمیل طرح های ورزشی نیمه تمام گیلان همت خیران را می طلبد
مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت: تکمیل چند طرح ورزشی نیمه تمام به ارزش حدود 52 میلیارد ریال در این استان، همت و توجه مسئولان و خیران را می طلبد.

 به گزارش خبر گزاری برنا در گیلان ، مسعود رهنما  در جلسه ستاد ساماندهی جوانان و تجلیل از فرهاد رحیمی نایب قهرمان کبدی جهان در فرمانداری تالش افزود: حتی اگر کمک های دولتی برای پیشرفت ورزش های قهرمانی کافی نباشد، به پشتوانه استعدادهای قابل توجه ورزشی استان، امکان درخشش در میدان های ورزشی وجود دارد.

وی اظهار کرد: ورزشکاران سازمان یافته در استان گیلان فعالیت می کنند و هریک از این ورزشکاران جوان به تنهایی می توانند افتخارآفرین باشند.

رهنما بیان کرد: توجه به ورزش جوانان، کم هزینه ترین راه کاهش بزهکاری در جامعه است و آمایش سرزمینی درحوزه ورزش استان گیلان باید به شکل تخصصی صورت پذیرد.

رهنما با تجلیل از شخصیت ورزشی و اخلاقی فرهاد رحیمی نایب قهرمان کبدی جهان گفت: این ورزشکار موفق تنها قهرمان ملی دارای کد در تالش است و می تواند از تسهیلات قهرمانی برخوردار شود.

محمود شکری نماینده مردم تالش در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت: توفیق فرهاد رحیمی و کسب مقام این ورزشکار تالشی، افتخاری بزرگ است و توجه به نشاط جامعه با توسعه ورزش در کشور ضروری است.

وی افزود: یکی از زمینه هایی که تمام کشورها برای مطرح شدن در جهان حتی با مقاصد سیاسی برای آن سرمایه گذاری می کنند، ورزش قهرمانی است و روز به روز بر اهمیت آن افزوده می شود.

وی اظهار کرد: با وجود امکانات کم و محدودیت های شهرستان تالش در تخصیص بودجه در زمینه های مختلف ورزشی، خوشبختانه جوانان ورزشکار این شهرستان با نیروی ایمان و اراده خود برای شهرستان سربلندی ارمغان می آورند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار تالش نیز در این جلسه گفت: فرهاد رحیمی موجب سرافرازی شهرستان تالش و افتخار ملی است و باتوجه به اینکه ورزش از نیازهای مهم جوانان است، باید به دغدغه ها و نیازهای ورزشی این قشر توجه ویژه صورت گیرد.

سیدجلال سیدمحمدی با اشاره به تشکیل خانه کبدی در تالش، گسترش، استعدادیابی و جذب جوانان مستعد این شهرستان در آن رشته ورزشی را از هدف های تشکیل آن اعلام کرد.

وی افزود: شهرستان تالش ظرفیت راه اندازی خانه شطرنج و کشتی را نیز دارد و توانمندی جوانان و ورزشکاران تالشی، تامین امکانات بیشتر ورزشی را برای آنها ضروری می کند.

رئیس اداره ورزش و جوانان تالش نیز در این جلسه فرهاد رحیمی را الگوی قهرمانی در تالش توصیف کرد و گفت: این ورزشکار جوان و ارزشمند بجز کسب رتبه قهرمانی، دارای روح جوانمردی و پهلوانی است.

وی گفت: باید به مدد ورزش و با الهام از قهرمانان ورزشی، به درجه ای از خودباوری و خودآگاهی در حل امور و مشکلات برسیم تا در دستیابی به هدف های خود موفق باشیم.

در پایان با اهدا لوح تقدیر و هدایایی از سوی مسئولان شهرستان تالش، از فرهاد رحیمی نایب قهرمان کبدی جهان تجلیل شد و خانه کبدی تالش به صورت رسمی با معرفی این قهرمان بعنوان رئیس هیات ورزشی کبدی این شهرستان افتتاح شد.

مسابقات جهانی کبدی چندی پیش به میزبانی هندوستان برگزار شد و فرهاد رحیمی در ترکیب تیم ملی کبدی ایران در این رقابت ها حضور داشت.

در این مسابقات، هندوستان قهرمان و ایران نایب قهرمان جهان شد و کره جنوبی و تایلند به طور مشترک بر سکوی سوم این رقابت ها ایستادند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز