سرمربی سپیدرود:

در یک بازی سخت برابر نفت مسجدسلیمان پیروز شدیم

۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۲:۲۲:۰۶
کد خبر: ۴۷۶۵۳۲
در یک بازی سخت برابر نفت مسجدسلیمان پیروز شدیم
سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: در یک بازی سخت برابر تیم نفت مسجدسلیمان پیروز شدیم .

به گزارش خبر گزاری برنا در گیلان ،علی نظرمحمدی  در پایان دیدار تیم های فوتبال سپیدرود رشت و نفت مسجد سلیمان در مصاحبه مطبوعاتی پس از بازی افزود: بازی بسیار سخت و نفس گیری بود که خوشبختانه در نهایت به پیروزی رسیدیم.

وی اظهار کرد: در نیمه اول این مسابقه ، نتوانستیم خوب ظاهر شویم چون بازیکنان جوان تیم نفت مسجد سلیمان خوب ظاهر شدند و تمام روزنه های نفوذ تیم ما را بستند.

وی بیان کرد: با توجه به این امر در نیمه اول ، شاهد یک بازی درگیرانه از هر دو تیم بودیم و اکثر اوقات بازی نیز در میانه میدان جریان داشت که به همین دلیل نتوانستیم موقعیت مناسب گلزنی را در نیمه اول خلق کنیم.

وی ادامه داد: در بین دو نیمه نیز برنامه هایی را به بازیکنان اعلام کردیم که خوشبختانه بازیکنان توانستند به خوبی این دستورات فنی را در زمین مسابقه پیاده کنند و سرانجام به گل نیز دست یافتیم.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت اضافه کرد: در نیمه دوم بازی را هجومی آغاز کردیم و گرچه یک گل به ثمر رساندیم اما می توانستیم تعداد گل های خود را افزایش دهیم اما در هر حال در این بازی سخت پیروز شدیم .

نظرمحمدی گفت: تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان نیز می خواست جلوی تهاجم تیم ما را بگیرد و روی ضدحملات موقعیت ایجاد کند و هدف آنان نیز کسب یک امتیاز از این بازی بود که در نهایت موفق به این امر نشدند و ما توانستیم به پیروزی برسیم.

تیم های فوتبال سپیدرود رشت و نفت مسجد سلیمان عصر شنبه در هفته دوازدهم از رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور ، در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم فوتبال سپیدرود رشت موفق شد با نتیجه یک بر صفر حریف خود را شکست دهد.

در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، 18 تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند .

 

نظر شما