آزمون سراسری قرآن و عترت ویژه کارکنان دولت چهارشنبه در گیلان برگزار می شود

۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۶:۴۵:۴۸
کد خبر: ۴۷۹۷۹۲
آزمون سراسری قرآن و عترت ویژه کارکنان دولت چهارشنبه در گیلان برگزار می شود
نخستین آزمون سراسری قرآن و عترت ویژه کارکنان دولت با شعار «به سوی فهم قرآن»، روز چهارشنبه با شرکت ٨٨٠ داوطلب به صورت الکترونیکی در گیلان برگزار می شود.

به گزارش خبر گزاری برنا در گیلان ،فیروز فاضلی در گفت و گویی افزود: آزمون سراسری قرآن و عترت با هدف ارتقای سطح قرآنی کارکنان دولت و تدبر در آیات قرآن برای اولین بار برگزار می شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه ثبت نام کارکنان دولت برای شرکت در این آزمون از ٢٠ شهریورماه امسال آغاز و تا هشتم آبان ماه جاری ادامه داشت، تصریح کرد: در این مدت ٨٨٠ نفر از کارکنان دستگاه های اجرایی استان در آزمون مذکور ثبت نام کردند.

 

وی یادآور شد: بنا بر اعلام و ابلاغ سازمان مدیریت و برنامه ریزی ریاست جمهوری، قبولی در این آزمون معادل ٢٨ ساعت آموزش ضمن خدمت در پرونده کاری کارکنان لحاظ می شود.

 

فاضلی اظهار کرد: همچنین علاوه بر این گواهینامه، به ١١٠ نفر از برگزیدگان این آزمون کمک هزینه سفر به عتبات عالیات به مبلغ پنج میلیون ریال اهدا خواهد شد.

 

گفتنی است «تفسیر حجت الاسلام و المسلمین محسن قرائتی از سوره مبارکه صف» موضوع آزمون سراسری قران و عترت ویژه کارکنان دولت می باشد.

 

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.quranedu.ir مراجعه نمایند.

 

***

 

جدول زمان بندی آزمون را در لینک زیر مشاهده نمایید:

 

http://gilan.farhang.gov.ir/fa/news/٢٤٩٦٠٥

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز