رییس کمیسیون عمران و توسعه شهری شورای شهر رشت :

اولویت اجرای پروژه های عمرانی باید مورد توجه شهرداری قرار گیرد

۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۰:۴۰:۰۶
کد خبر: ۴۸۹۳۷۳
اولویت اجرای پروژه های عمرانی باید مورد توجه شهرداری قرار گیرد
عباس صابر در خصوص پروژه های عمرانی در حال اجرا در شهر رشت گفت : اولویت اجرای پروژه های عمرانی باید مورد توجه شهرداری قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ،عباس صابر رییس کمیسیون  عمران و توسعه شهری شورای اسلامی شهر رشت در گفتگویی با خبرنگار برنا در خصوص پروژه های عمرانی در حال اجرا در رشت ،اظهار داشت : یکی از سیاست های مهم شورای اسلامی دوره چهارم رشت اجرای پروژه های عمرانی در جهت توسعه زیر ساخت ها بوده و یکی از وظایف ذاتی شورا مصوب کردن همین پروژه هاست.

وی با بیان اینکه ،دغدغه شورای شهر در نظر گرفتن اولویت های اجرای پروژه ها توسط شهرداری است ،گفت : مدیریت شهری باید به گونه ای پروژه ها را اجرایی کند که اخلالی در امر عبور و مرور و ترافیکی شهر به وجود نیاید اما در حال حاضر به دلیل همزمانی اجرای پروژه ها ،شهر رشت از ترافیک قفل شده است .

صابر افزود : باید اجازه داده می شد تا برخی از پروژه های در حال اجرا به اتمام می رسید و گره های ترافیکی آن رفع می گردید و سپس پروژه های جدیدی کلید می خورد .

این عضو شورا با اشاره به اینکه شهروندان از اجرای ناهمگون پروژه ها آسیب می بینند ،تصریح کرد : آقای شهردار را به اولویت بندی مناسب پروژه ها توصیه می کنم و شهروندان عزیز نیز تا کنون سعه صدر داشتند .

وی در خصوص پروژه جمع آوری آبهای سطحی عنوان کرد : این پروژه یکی از مهمترین پروژه های مصوب شورای اسلامی شهر رشت در دوره اخیر است و مشکل آبگرفتگی شهر را حل می کند ،اگر چه ممکن است این پروژه در حال اجرا سختی هایی برای شهروندان به وجود آورد اما پس از اتمام این پروژه ،به قطع یقین مشکل آبگرفتگی شهر به چشم نخواهد آمد .

وی پروژه های در حال اجرا را مصوب شورا خواند و گفت : پروژه هایی که برای سال 95 مصوب گردید در بودجه نیز دیده شده اما هنوز تحقق درآمدی آنگونه که باید در شهرداری صورت نگرفته است و شهرداری نیز باید اولویت انجام پروژه ها را با توجه به تحقق درآمدی خود در نظر بگیرد .

رییس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر رشت در مورد معضلات آسفالت شهر عنوان کرد : آسفالت شهر رشت وضعیت مناسبی ندارد و اعضای شورای شهر از شهردار خواسته اند که تدبیری در این خصوص بیاندیشد .

صابر اضافه کرد : در بارندگی های اخیر ،چاله های سطح آسفالت زیاد شده البته برخی چاله ها به دلیل آسفالت تراشی ها برای آسفالت مجدد است و برخی نیز به جهت اجرای پروژه های قبلی می باشد .

همچنین وی در بخش دیگری از سخنان خود در زمینه احداث سلول بهداشتی جدید دفن زباله در مرکز سراوان گفت : ایجاد این سلول که شش ماه نیاز دپوی زباله شهرستان رشت را برطرف می کند توجیه اقتصادی دارد و باید به گونه ای بحث زباله را مدیریت کنیم تا مشکل اجتماعی برای مردم به وجود نیاید .

صابر ادامه داد : ساماندهی مرکز دفن زباله سراوان و ایجاد سلول جدید از مصوبات شورای دوره چهارم بوده است و همچنین مبحث ساخت تصفیه خانه شیرابه سراوان نیز از پروژه هایی است که باید اجرایی گردد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز