مدیر کل بهزیستی گیلان خبر داد :

پرداخت مستمری به ۲۴ هزار معلول واجد شرایط در گیلان

۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۲:۳۴:۰۵
کد خبر: ۴۸۹۴۹۴
پرداخت مستمری به ۲۴ هزار معلول واجد شرایط در گیلان
محمدرضا پارسی از 24 هزار معلول واجد شرایط دریافت مستمری در گیلان خبر داد و بیان کرد : به 12 هزار معلول در گیلان مستمری پرداخت می کنیم و این مستمری ها سال آینده 20 درصد افزایش می یابد .

دکتر محمد رضا پارسی در این دیدار از تدوین قانون جامع معلولان کشور در سال 1393 خبر داد و افزود : وظیفه ما در بهزیستی این است که نگرش جامعه را نسبت به این قشر که در واقع ده درصد از جامعه را تشکیل می دهد تغییر دهیم .

وی با بیان اینکه بایستی به تواناییهای معلولین توجه کنیم افزود : کارفرمایان بایستی در بحث اشتغالزایی به توانایی معلولان توجه کنند .

دکتر محمد رضا پارسی به مصوبه شورای مناسب سازی گیلان اشاره کرد و گفت : همه دستگاهها باید شرایط و امکانات لازم را برای معلولان فراهم کنند .

مدیر کل بهزیستی استان گیلان بیکاری معلولان در دنیا را 3 تا 6 برابر افراد عادی عنوان کرد و تصریح کرد : بایستی در اشتغال معلولان نگرشی ایجاد شود و در این راستا رسانه ها و صداو سیما نقش مهمی دارد و صنایع هم بایستی در بکارگیری معلولان وارد عمل شود .

وی از 24 هزار معلول واجد شرایط دریافت مستمری در گیلان خبر داد و بیان کرد : به 12 هزار معلول در گیلان مستمری پرداخت می کنیم و این مستمری ها سال آینده 20 درصد افزایش می یابد .

مدیر کل بهزیستی گیلان با بیان اینکه ماهانه یک میلیارد و پانصد میلیون تو.مان یارانه به مراکز معلولین در استان پرداخت می کنیم عنوان کرد : ماهیانه حدود 700 میایون مستمری به معولان گیلانی پرداخت می شود .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز