رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان املش :

جوانان نقش بسیار مهمی درفرآیند توسعه اقتصادی ، اجتماعی جامعه دارند

۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۶:۰۱:۲۳
کد خبر: ۴۹۵۷۰۰
جوانان نقش بسیار مهمی درفرآیند توسعه اقتصادی ، اجتماعی جامعه دارند
سومین نشست ستاد ساماندهی جوانان شهرستان املش در فرمانداری این شهرستان برگزارشد.
به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از اداره ورزش و جوانان رودبار ، اسدالله عبداله تابار در سومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان املش که باحضور فرماندار و روسای شعب بانکها برگزار شد ، از احساس مسئولیت نهادهای اجرایی شهرستان در شتاب بخشیدن به شاخصه های توسعه قدردانی کرد و گفت : هر جا که جوان حضور فعال و پویا داشته است ، توسعه یافتگی به شکلی هدفمند و پایدار در جامعه تحقق یافته است .
وی وجود تشکل های مدنی از جمله سازمانهای مردم نهاد ( سمن ها ) را در زمانی که امکانات شهرستانی محدود است ، عاملی اثرگذار در کاهش بزه کاریهای اجتماعی ارزیابی کرد و افزود : ورزش یکی از کم هزینه ترین راهکارهای مقابله با آسیب های اجتماعی می باشد.
رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان املش ، از ضرورت بها دادن به جوان در فعالیتهای گفت و تأکید کرد : ارائه تسهیلات ارزان قیمت و خارج از بروکراسی مرسوم می تواند سبب تقویت روحیه و اعتماد به نفس جوانان در فعالیتهای اجتماعی ، سیاسی ، فرهنگی و اقتصادی شود.
در این جلسه محمودی فرماندار شهرستان املش نیز بابیان اینکه تک صدایی به استکبار نزدیک است یادآور شد : در تکثر و وجود تشکل ها هست که نبوغ و استعداد جوانان ظهور وبروز پیدا می کند.
محمودی افزود : برگزاری جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان با توجه به تعامل خوب و تاثیر گذار همه دستگاههای اجراییکه مورد تاکید استاندار محترم هم است نشان از اهتمام دولت و شخص محترم استاندار به مقوله جوانان و جوانگرایی دارد .
وی با ذکر این نکته که وجود روحیه و اندیشه جواناان در مسئولان به سازندگی جامعه کمک شایانی خواهد کرد ، افزود : برای تبدیل تهدیدها به فرصت باید از اندیشه جوانان بهنگام و در مسیراهدافی مشخص و توسعه محور استفاده کنیم.
وی درپایان گفت : از ابتدای سال جاری تاکنون ۲ میلیارد و ۹۲۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال و ازدواج توسط دستگاههای اشتغالزا با تعامل بانکها و صندوق کار افرینی امید به جوانان شهرستان اعطا شد ه که خود نشانگر رویکرد مثبت دولت تدبیر و امید و روح جوان گرایانه مسولان اجرایی شهرستان است .

 

نظر شما