لیگ دسته اول فوتبال؛

سپیدرود رشت برابر اکسین البرز به برتری رسید

۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۰۹:۵۸:۵۴
کد خبر: ۴۹۶۴۱۷
سپیدرود رشت برابر اکسین البرز به برتری رسید
در جریان رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور (جام آزادگان) تیم سپیدرود رشت توانست با نتیجه 2 بر یک برابر تیم فوتبال اکسین البرز به برتری دست یابد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری ورزش وجوانان گیلان، این مسابقه عصر سه شنبه و از دیدارهای معوقه هفته چهاردهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور، در ورزشگاه شهید عضدی رشت ، در یک هوای سرد و ابری و در حضور حدود پنج هزار تماشاگر برگزار شد.

در جریان این مسابقه ، تیم فوتبال اکسین البرز ابتدا به گل برتری رسید و اسماعیل فرهادی بازیکن این تیم موفق شد در دقیقه 23 اولین گل این بازی را به سود تیم اکسین البرز به ثمر برساند .

پس از این گل ، تیم فوتبال سپیدرود رشت با حمایت طرفداران خود بر شدت حملاتش افزود و دو دقیقه بعد ، محمد نزهتی موفق شد در دقیقه 25 گل تساوی این بازی را با یک ضربه سر به ثمر برساند .

پس از این گل نیز تیم سپیدرود رشت بر بازی تسلط داشت و سهیل حق شناس کاپیتان این تیم توانست در دقیقه 37 با یک ضربه دقیق و زیبا دومین گل تیمش را به ثمر برساند تا نیمه اول این بازی به سود تیم سپیدرود خاتمه یابد .

در نیمه دوم ، هر دو تیم سپیدرود رشت و اکسین البرز یک بازی متعادلی را از خود به نمایش گذاشتند و نتوانستند در این نیمه به گل برسند و در نهایت تیم سپیدرود رشت با نتیجه 2 بر یک پیروز این بازی شود .

قضاوت این مسابقه را محمدحسین ترابیان با کمک های محمدجواد مداح و جواد قنبریان برعهده داشتند که در جریان این بازی ، حسن کعبی و محمدرضا مهدوی از سپیدرود رشت ، شاهین شفیعی و مسیح زاهدی از اکسین البرز کارت زرد دریافت کردند.

تیم فوتبال سپیدرود رشت با این پیروزی ، 34 امتیازی شد و همچنان در صدر جدول این رقابت ها قرار گرفت و تیم اکسین البرز نیز با کسب 23 امتیاز ، همچنان در مکان نهم جدول رده بندی قرار دارد.

در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور (جام آزادگان) 18 تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز