اعضای شورای شهر رشت با فرماندار جدید شهرستان رشت دیدار کردند

۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۹:۴۶:۰۹
کد خبر: ۴۹۸۰۵۴
اعضای شورای شهر رشت با فرماندار جدید شهرستان رشت دیدار کردند
جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر رشت با سیروس شفقی فرماندار جدید شهرستان رشت دیدار کردند .

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ، جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر رشت با فرماندار جدید شهرستان رشت دیدار کردند .

سیروس شفقی فرماندار شهرستان رشت در این دیدار که در دفتر فرماندار رشت انجام شد اظهار داشت :  بهترین دوران خدمت اینجانب زمانی بوده است که شهردار بودم و چون بنده یک فرد عملیاتی هستم در  هر کجا که مشغول به کار شدم سعی کردم که از عملکرد خودم یادگاری در انجا بر جای بگذارم.

وی افزود : بسیار خرسندم  که با تجربه هایی که اندوخته ام میتوانم در مرکز استان از آنها بهره گیری کنم و حضور اعضای محترم شورای شهر رشت در کنارم قوت قلبی خواهد بود تا تمام توان خود برای خدمت به مردم این شهرقرار دهم.

وی با بیان اینکه شهر رشت دارای پتانسیل های بسیاری است ، گفت :هیچ نهاد و سازمانی به اندازه شهرداری دستش برای خدمت رسانی به مردم باز نیست و   وقتی رضایت مندی مردم مشاهده شود خستگی کار و فعالیت  ازتن بیرون خواهد رفت .

شفقی  افزود : وقتی شهرداری و شورا با یکدیگر هماهنگ باشند  می توانند طرحهای شهری را تسریع بخشیده و به ثمر برسانند . وی ادامه داد :  مدیریت شهری جدا از وزارت کشور نیست و امید دارم که روزی برسد این سازمان زیر نظر وزارت کشور شود.

فرماندار رشت اظهار امیدواری کرد : فرمانداری ، شورای شهر و شهرداری به عنوان ید واحده در کنار هم قرار بگیرند و در همین جا بیان می کنم که موانع  سرمایه گذاری در رشت  را در حدود و اختیارات خودم مرتفع کنم.

شایان ذکر است در این نشست مسعود کاظمی رییس شورای اسلامی شهر رشت, اسماعیل حاجی پور , فرهاد شوقی ,مظفر نیکومنش , فاطمه شیرزاد , موسوی روزان , محمد حسین کارگرنیا , عباس صابر, رضا رسولی , باقری خطیبانی , حضور داشتند.

 

نظر شما