با قدردانی از استاندار اعلام شد :

گیلان جزء ۳ استان برتر کشور در اجرای سرشماری نفوس و مسکن

۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۴:۱۲:۳۸
کد خبر: ۴۹۸۴۵۷
گیلان جزء ۳ استان برتر کشور در اجرای سرشماری نفوس و مسکن
در مراسم تجلیل و تقدیر از دست‌اندرکاران سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 1395 که صبح امروز در وزارت کشور برگزار شد، گیلان به عنوان 3 استان برتر در اجرای سرشماری معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ با قدردانی از استاندار گیلان به عنوان رییس ستاد سرشماری استان در مراسمی که صبح امروز با حضور دکتر نوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه، دکتر عادل آذر رئیس دیوان محاسبات ،دکتر  پارسا رییس مرکز آمار ایران و جمعی از دست‌اندرکاران برگزاری سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 1395 در سالن غدیر وزارت کشور برگزار شد، گیلان جزء 3 استان برتر در اجرای سرشماری معرفی شد.

مراحل پشتیبانی ،تبلیغات ،آموزش ،تهیه نقشه های عملیاتی ،نحوه عملیات میدانی ،نرم افزار تهیه شده در ستاد سرشماری استانها از جمله ۱۵۶ شاخص مهم ارزیابی استانها بود

گفتنی است  : هشتمین سرشماری عمومی نفوس و مسکن امسال همزمان با سراسر کشور برای نخستین بار به صورت اینترنتی در مراسمی با حضور استاندار گیلان و جمعی از مسئولان استان از سوم مهر ماه آغاز و تا سی مهر ماه ادامه یافت.

مرحله‌ی حضوری این سرشماری نیز از بیست و هشتم مهر تا یکم آذر ماه برگزار شد.

براساس نتایج بدست آمده در مرحله‌ی اینترنتی سرشماری 49.01 درصد جمعیت و 45.4 درصد خانوارهای استان گیلان شرکت کردند که در مقایسه با میانگین شاخص‌های کشور وضعیت بهتری داشت.

در اجرای سرشماری 1500 نفر با ستاد سرشماری همکاری داشتند.

باتوجه به اهمیت نتایج سرشماری در برنامه‌ریزی‌های استان، فعالیت‌های ستاد از سال 1394 آغاز شد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز