رییس شورای سیاست گذاری ائمه جماعات کشور در اجتماع سالروز هشتم دی مردم گیلان : :

مردم گیلان همیشه با بصیرت در صحنه حضور دارند

۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۲۰:۳۹:۵۵
کد خبر: ۴۹۹۵۳۴
مردم گیلان همیشه با بصیرت در صحنه حضور دارند
رییس شورای سیاست گذاری ائمه جماعات کشور با بیان اینکه در فتنه ۸۸ اساس و آرمان های نظام را نشانه گرفتند، گفت: عوامل داخلی فتنه بدانند که این ملت با بصیرت در برابر خدعه دشمنان ایستاده اند و فتنه گران نمی توانند میراث دار انقلاب و آرمان های آن باشند.

حجت الاسلام سید رضا تقوی در مراسم سالروز هشتم دی ماه در میدان شهدای ذهاب رشت، اظهار کرد: با بیان اینکه تاریخ هدایت گر است، گفت: هر کس به مومنی درس تاریخ بیاموزد وی را زنده کرده است پس در تاریخ ماده حیات وجود دارد و درس زندگی  و چگونه رندگی کردن را می توانیم بیاموزیم.

تقوی با تأکید بر اینکه وظیفه ما این است که تاریخ انقلاب را مرور کنیم، افزود: این انقلاب از مرکز پر فیض فیضیه منشا گرفت و یک روحانی حکیم، ادیب و سیاست مدار این انقلاب را رهنمون شد.

وی افزود: او در آن خراب آباد طاغوت فریاد زد و فریاد این روحانی در فیضیه قم رعدی بود که سینه سیاه ظالمان را شکافت.

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جماعات کشور با بیان اینکه با فریاد امام روحانیتی شکل گرفت و مردم به صحنه آمدند و شاگردان این مرد بزرگ از او پیروی کردند، گفت:  این انقلاب با رشادت ها و ایثارگری به ۲۲ بهمن ۵۷ رسید و طبل پیروزی نواخته شد.

وی با بیان اینکه دشمن از توطئه برای این نظام دست برنداشته است، گفت: فتنه ۸۸ از قبل برنامه ریزی شده بود و دشمن شاید سالها بر روی این موضوع کار کرده بود.

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جماعات کشور، تصریح کرد: کشورهای دیگر تجربه انقلاب های مخملی و رنگی را داشتند و دشمنان فکر کردند که می توانند با ملت ایران نیز این کار را انجام دهند.

تقوی با اشاره به اینکه مردم گیلان همیشه با بصیرت در صحنه حضور داشته اند، تاکید کرد: در ۸۸ آمده بودند بساط نظام شهید پرور اسلامی را جمع کنند و به آرمان ها و شرف و عزت ما حمله کردند.

وی با بیان اینکه مگر می توانیم حادثه کربلا و عاشورا را فراموش کنیم، گفت: مبارزه با دشمن روبرو و خارجی متجاوز آسان است اما برخورد با فتنه گری که از چهره های خودی است سخت است

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جماعات کشور با اشاره به اینکه سران فتنه دارای سوابق در انقلاب بوده اند با اشاره به دوران پیامبر اکرم (ص) و فتنه گری طلحه و زبیر، گفت: طلحه و زبیر از یاران پیامبر (ص) بودند که در مقابل امام علی (ع) ایستادند.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب فرمودند فتنه خط قرمز ماست، گفت: فتنه پیچیدگی خاص خود را دارد زیرا با شعارهایی شبه انقلابی وارد صحنه شدند اما در باطن اصل نظام را هدف قرار دادند.

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جماعات کشور با بیان اینکه یکی از آرمان های امام مبارزه با اسراییل و حمایت از مردم مظلوم فلسطین بوده است، گفت: حمایت از مردم فلسطین یک امر اعتقادی است و ربطی به استراتژیک و سیاست ایران نداشته و ندارد در حالی که شعار فتنه گران شعار “نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران” بوده که این هیچ ربطی به بحث انتخابات نداشته و مشخص است که فتنه ای بوده که اساس آرمان ها و شعارهای نظام را نشانه گرفته بودند.

تقوی با بیان اینکه ما با اقتدار پشت سر رهبر فرزانه محکم ایستاده ایم، گفت: عوامل داخلی فتنه بدانند که این ملت با بصیرت در برابر خدعه دشمنان ایستاده اند و فتنه گران نمی توانند میراث دار انقلاب و آرمان های آن باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز