نشست تخصصی بانوان با گستره مشارکت دادن آنان در هیئتهای ورزشی برگزار شد

۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۸:۵۴:۰۱
کد خبر: ۵۰۱۴۷۰
نشست تخصصی بانوان با گستره مشارکت دادن آنان در هیئتهای ورزشی برگزار شد
جلسه کمیته تخصصی ورزش و اوقات فراغت زنان و دختران در اداره ورزش وجوانان شهرستان ماسال با هدف مشارکت دادن آنان در هیئتهای ورزشی برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری ورزش وجوانان گیلان ، شیرین سوات پور مسئول امور ورزش بانوان شهرستان ماسال گفت : برای پیشبرد اهداف متعالی ورزش شهرستان از افراد متخصص در نشست تخصصی ورزش زنان و دختران دعوت به همکاری خواهد شد تا با همفکری و هم اندیشی بتوانیم به راهکارهایی در زمینه توسعه روز افزون زنان در عرصه ورزش با توجه به نیازهای روز دست یابیم و از آن نیز برای بهبود وضعیت ورزش زنان و دختران استفاده کنیم .
وی افزود : باید تلاش کنیم تا رویکرد جدیدی نسبت به ورزش بانوان شهرستان بوجود آید بنابراین در دست داشتن قوانینی در دستیابی به این هدف به ما کمک خواهدکرد تا با بهره گیری از قوانین در حوزه ورزش زنان و دختران شاهد توسعه و گسترش ورزش زنان و دختران منطقه باشیم .
وی افزود : بهره مندی از بانوان متخصص در نایب رئیسی بانوان هیئتهای ورزشی موضوع مهمی است که اگر یک جایگاه قانونمند داشته باشد می تواند به پیشرفت جایگاه زنان در بخش هیئتها کمک کند.
گفتنی است شهرستان ماسال در امر ورزش بانوان در رشته های ورزشی همچون آمادگی جسمانی و ایروبیک ، تکواندو ، ووشو ، شنا ، والیبال ، ژیمناستیک و ... زیر نظر مربیانی در سطح شهرستان و بخش شاندرمن در بیش از 10 مکان ورزشی با امکانات نسبتاً مناسب و مطلوب فعالیت چشم گیری داشته و تاکنون قهرمانانی در سطوح استانی و کشوری در کارنامه خود به ثبت رسانده است .

 

نظر شما