رئیس هیئت فوتبال گیلان :

سکوهای ورزشگاه عضدی در حال تعمیراست /استادیوم سردارجنگل شرایط میزبانی ندارد

۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۳:۱۰:۵۱
کد خبر: ۵۰۴۷۷۳
سکوهای ورزشگاه عضدی در حال تعمیراست /استادیوم سردارجنگل شرایط میزبانی ندارد
رییس هیات فوتبال استان گیلان با بیان این مطلب که دیدار های سپیدرود به ورزشگاه دیگری منتقل نمی شود، گفت: ورزشگاه سردار جنگل آمادگی میزبانی این بازی ها را ندارد
به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان  و به نقل از  پایگاه خبری ورزش وجوانان گیلان ، قربانعلی الماس خاله در مورد وضعیت سکوهای روبروی جایگاه ورزشگاه شهید عضدی رشت که به علت تعمیرات بسته شده است، گفت : این قسمت از سکوهای ورزشگاه شهید عضدی در حال مرمت و نوسازی است.
وی با بیان اینکه این سکوها از شرایط خوبی برخوردار نبود و باید مرمت می شد، گفت: اگر مرمت این قسمت از سکوهای ورزشگاه طبق بررسی کارشناسان تا بازی خانگی بعدی سپیدرود تکمیل نشود، تنها از ظرفیت ۵۰ درصد دیگر ورزشگاه استفاده می کنیم.
رییس هیات فوتبال استان گیلان با تأکید براینکه باید منتظر نظر کارشناسان در اعلام زمان تحویل این بخش فرسوده از سکوهای ورزشگاه شهید عضدی باشیم، اضافه کرد: مسئولان مربوطه باید بنشینند و در این رابطه تصمیم گیری کنند.
الماس خاله در پاسخ به این سؤال که امکان دارد بازی ها در ورزشگاه سردار جنگل انجام شود، اظهار کرد کرد: ورزشگاه سردار جنگل آمادگی میزبانی بازی های سپیدرود را ندارد.
تیم های فوتبال سپیدرود رشت و ملوان بندرانزلی در هفته بیست و یکم لیگ دسته اول فوتبال کشور 6 بهمن در رشت باید به مصاف هم بروند.

 

نظر شما