پس از اتمام دور پنجم

۲ شطرنجباز ایرانی صدرنشین مسابقات بین المللی جام خزر شدند

۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۱:۱۹:۳۷
کد خبر: ۵۱۰۴۰۵
۲ شطرنجباز ایرانی صدرنشین مسابقات بین المللی جام خزر شدند
با انجام دور پنجم از پانزدهمین دوره مسابقات شطرنج بین المللی جام خزر در رشت ، 2 شطرنجباز ایرانی در صدر جدول این مسابقات قرار گرفتند.
به گزارش پایگاه خبری ورزش وجوانان گیلان ، در جریان این رقابت ها و در پایان دور پنجم این مسابقات که دوشنبه شب در رشت برگزار شد ، در جدول گروه A که شطرنجبازان دارای ریتینگ بین المللی بالای 2000 حضور دارند، پویا آیدانی و شاهین لرپری زنگنه از ایران با کسب چهار و نیم امتیاز صدرنشین این مسابقات شدند.
همچنین فرنس برکس از مجارستان ، کنستانتین تارلف از اوکراین ، اولگ کورنف از اسپانیا، سیدجواد علوی ، احسان قائم مقامی ، محمدامین طباطبایی و آرین غلامی از ایران با کسب چهار امتیاز در تعقیب صدرنشینان هستند.
در حساس ترین بازی های دور پنجم نیز ، بازی پویا آیدانی با فرنس برکس مساوی شد ، شاهین لرپری زنگنه موفق شد علیرض فیروزجا را شکست دهد ، دیدار الکساندر زابوف با کنستانتین تارلف ، بازی گابریل سرکیسیان با سیدخلیل موسوی و همچنین مسابقه همایون توفیقی با کنستانتین لوپولسکو مساوی شد.
پانزدهمین دوره رقابت های شطرنج بین المللی جام خزر ، از جمعه شب با حضور بیش از 800 شطرنجباز از ایران و 17 کشور خارجی در مجموعه ورزشی یادگار امام رشت آغاز شده است.
شطرنجبازان حاضر در این دوره از رقابت ها ، در چهار جدول با هم به رقابت می پردازند که در جدول گروه A شطرنجبازان دارای ریتینگ بین المللی بالای 2000 ، در جدول گروه B شطرنجبازان دارای ریتینگ بین المللی زیر 2000 ، در جدول گروه C بانوان شطرنجباز و در جدول گروه D نیز ، شطرنجبازان زیر 14 سال حضور دارند.
علاوه بر حضور شطرنجبازان مطرح ایرانی ، شطرنجبازان کشورهای روسیه ، اسپانیا ، فنلاند ، انگلستان ، ترکیه ، هلند ، هندوستان ، ترکمنستان ، اوکراین ، آمریکا ، جمهوری آذربایجان ،گرجستان ، مجارستان، رومانی ، ارمنستان ، عراق و تاجیکستان در پانزدهمین دوره رقابت های شطرنج بین المللی جام خزر حضور دارند.
پانزدهمین دوره رقابت های شطرنج بین المللی جام خزر ، در 9 دور به روش سوییسی و به مدت هشت روز در مجموعه ورزشی یادگار امام رشت ادامه خواهد یافت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز