نایب رئیس هیات فوتبال استان گیلان:

شرایط برای برگزاری بدون حاشیه دربی گیلان آماده است

۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۰۸:۰۳:۱۷
کد خبر: ۵۱۰۶۹۲
شرایط برای برگزاری بدون حاشیه دربی گیلان آماده است
نایب رئیس هیات فوتبال استان گیلان گفت: شرایط برای برگزاری بدون حاشیه دیدار تیم های سپیدرود رشت و ملوان انزلی آماده است.
به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری ورزش وجوانان گیلان ، میرشهاب مومنی افزود: این دو تیم هم استانی در هفته بیست و یکم از رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور ، عصر امروز چهارشنبه ، ششم بهمن ماه در ورزشگاه شهید عضدی شهرستان رشت رو در روی هم قرار خواهند گرفت.
وی اظهار کرد: بر این اساس، شرایط برای برگزاری بدون حاشیه این دیدار مهیا است و امیدواریم که این بازی بدور از هرگونه حواشی برگزار شود و دو تیم یک بازی تماشاگرپسندی را از خود به نمایش بگذارند.
وی ادامه داد: دیدار تیم های سپیدرود رشت و ملوان انزلی یک بازی سنتی است که بین دو شهر با غنای فرهنگی بسیار قدیمی در یک استان ورزشی که جایگاه و منزلت ویژه ای در کشور دارد ، برگزار می شود.
وی بیان کرد: این دیدار می تواند یک بازی زیبا، لذتبخش و تماشاگرپسند باشد به شرطی که قوانین آن رعایت شود و طرفداران 2 تیم نیز فقط تیم خود را مورد تشویق قرار دهند و از اهانت به هم خودداری کنند چون در هر شرایطی اهانت کار ناپسندی است.
نایب رئیس هیات فوتبال استان گیلان اضافه کرد: خوشبختانه سرمربیان 2 تیم سپیدورد رشت و ملوان انزلی دوست دارند تمام ویژگی های اخلاقی را در زمین مسابقه پیاده کنند و در این استا نیز کارهای زیادی انجام داده اند.
وی خاطرنشان کرد: ما نیز به عنوان هیات فوتبال استان گیلان باید شرایطی را فراهم کنیم که بدون دغدغه و در یک شرایط مساوی ، در شهر رشت و به صورت جوانمردانه این بازی برگزار شود و در این راستا ، رئیس هیات فوتبال استان گیلان پنجمین جلسه با شورای تامین استان ، شورای تامین رشت و نیروهای امنیتی را برگزار کرد.
مومنی افزود: همچنین جایگاه تماشاگران و نیمکت ذخیره تیم میهمان را عوض کردیم تا طرفداران دو تیم کنار یکدیگر قرار نگیرند که این کار را در بازی داماش با شهرداری فومن انجام دادیم که خوشبختانه تجربه بسیار خوبی بود.
وی گفت: در این دیدار ، یگان ویژه نیروی انتطامی که فقط در بازی های لیگ برتر کشور حضور می یابد ، نیز در ورزشگاه حضور خواهند یافت تا امنیت داخل ورزشگاه را برقرار کنند و فرماندهی و اعضای این نیرو به دلیل حساسیت مسابقه امنیت ورزشگاه را برعهده گرفتند.
وی اظهار کرد: انتظار ما از تماشاگران نیز این است که رعایت میزبانی و میهمانی را داشته باشند و در این راستا وظیفه طرفداران سپیدرود رشت به دلیل میزبانی بسیار مهمتر است.
تا پایان هفته بیستم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور ، تیم ملوان بندرانزلی با کسب 39 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و تیم فوتبال سپیدرود رشت نیز با کسب 35 امتیاز و یک بازی کمتر در رتبه دوم جدول قرار دارد.
در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، 18 تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند .

 

نظر شما