زمان پیش‌فروش اینترنتی بلیت های جشنواره فیلم فجر تغییر کرد

۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۰۸:۱۵:۴۵
کد خبر: ۵۱۰۶۹۹
زمان پیش‌فروش اینترنتی بلیت های جشنواره فیلم فجر تغییر کرد
معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اعلام کرد: پیش‌فروش اینترنتی بلیت‌های سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر، با تاخیر و از ساعت ٨ صبح پنجشنبه ٧ بهمن در استان آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان و به نقل از  روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، سید وحید فخرموسوی با اعلام این خبر گفت: با توجه به بر طرف شدن اختلال در سایت فروش بلیت جشنواره که به علت ازدحام و استقبال فوق العاده علاقه مندان خرید مکانیزه  بلیت در تهران حادث شد، فروش سری بلیت جشنواره در بخش استانی با تاخیر و از ساعت ٨ صبح پنجشنبه ٧ بهمن از طریق سایت cinogram.com  آغاز و راس ساعت ١٢ ظهر روز یکشنبه ١٠ بهمن خاتمه می یابد.

وی ادامه داد: علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سایت ویژه پیش‌فروش اینترنتی سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر بلیت خود را خریداری کنند و خرید بلیت و ثبت نام با کد ملی امکان‌پذیر بوده و هر کاربر با کد ملی مشخص، امکان انتخاب حداکثر چهار سانس و در هر سانس حداکثر دو بلیت را خواهد داشت.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به اکران فیلم ها در سینما میرزاکوچک رشت، خاطرنشان کرد: قیمت هر قطعه بلیط تکی ١٠ هزار تومان و قیمت فروش بسته ای با تخفیف ٨ هزار تومان تعیین گردیده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز