فرماندار رشت در دیدار با اعضای خانه کارگر استان :

بیشترین میزان صدور پروانه NGO در دولت تدبیر و امید صورت پذیرفته است

۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۰۸:۴۰:۱۳
کد خبر: ۵۱۰۷۱۸
بیشترین میزان صدور پروانه NGO در دولت تدبیر و امید صورت پذیرفته است
سیروس شفقی ، فرماندار شهرستان رشت، در دیدار با اعضای تشکیلات خانه ی کارگر استان اظهار داشت: جایگاه کار و کارگر در هر جامعه ای بسیار والاست و تشکل شما هم در کشور ریشه دار است .

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری رشت ، سیروس شفقی در جمع تشکیلات خانه کارگر استان ، اظهار داشت :  یکی از شاخصهای جامعه ی توسعه یافته ، همین شاخص کثرت تشکلهای صنفی است.

فرماندار شهرستان رشت با اشاره به این موضوع که بیشترین میزان صدور پروانه NGO در دولت روحانی صورت پذیرفته است ، اذعان داشت:  با صدور این تعداد پروانه و رویکرد این چنینی ، بهترین کار ممکن انجام شده و دولت باید بسترسازی مناسب را در راستای توسعه ی فعالیتهای شما انجام دهد .

وی افزود:  هر چه قوت و قدرت این تشکلها بیشتر باشد ، کارآیی بیشتری را نیز شاهد خواهیم بود و بسیاری از مشکلات می تواند با دست توانمند عزیزانی چون شما ، حل شود.

شفقی همچنین اظهار داشت: من به عنوان فرماندار شهرستان رشت وظیفه هماهنگی کارها را در راستای اهداف سازمانی بر عهده دارم  و وظیفه ی خود می دانم که بتوانم گره از کارهای شما در بخشهای مختلف اداری شهرستان باز نمایم.

وی با اشاره به قدمت تشکیلات خانه ی کارگر در کشور گفت: من به این قدمت کاملا واقفم  و در هر بخشی هر خدمتی از دستم بر آید کوتاهی نخواهم نمود، زیرا با انجام هر خدمتی ، در واقع نسبت به مردم وجامعه ای انجام وظیفه می کنم که خدمتگزاری آنان بر عهده ی من گذاشته شده است.

 

نظر شما