یادواره ۳۶ شهید ورزشکار شهرستان صومعه سرا برگزار شد

۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۰۸:۳۲:۴۰
کد خبر: ۵۱۱۲۹۸
یادواره ۳۶ شهید ورزشکار شهرستان صومعه سرا برگزار شد
با حضور مردم و مسئولان و جمع کثیری از ورزشکاران و قهرمانان مسابقات ورزشی یادواره 36 شهید ورزشکار شهرستان صومعه سرا در مسجد جعفری این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان و به نقل از ایثار گیلان دبیر جبهه انقلاب فرهنگی گیلان در این مراسم با اشاره به جایگاه و مقام شهدا گفت : شهدای ما با ورزش به نفس خود ریاضت می دادند و از پرورش جسم در خدمت هدف های اسلامی استفاده می کردند .

حجت الاسلام والمسلمین مهدوی اظهار داشت :  امروز باید شیوه های مقابله با هجمه های دشمن را به نسل جوان آموزش دهیم تا در مقابل این هجوم اطلاعات داشته باشند .

 وی با اشاره به اینگه شهدا بهترین الگو برای ما هستند اظهار داشت : مومن واقعی هنگامی که خدا را شناخت ،عالم را محضر خدا می بیند و از معصیت دوری می کند.

فرماندار شهرستان صومعه سرا نیز در حاشیه این مراسم اظهار داشت : ما باید از خود گذشتگی، ایثار و فداکاری شهدا را سرلوحه کار خود قرار دهیم. 

علی فتح الهی افزود : ورزشکاران در دوران دفاع مقدس حضور فعال داشته‌اند و امروز هم سند افتخار ورزش کشور ما و پهلوانان واقعی انقلاب اسلامی هستند .

وی اظهار داشت : اقتدار ایران اسلامی مرهون رشادت‌ها و حماسه‌سازی‌های شهداست که یاد و خاطره آنها هیچگاه برای مردم فراموش نخواهد شد.

در این مراسم که هیات های ورزشی و جمع کثیری از قهرمانان و مسوولان استانی ، حضور داشتند از تعداد ی از خانواده های شهدای ورزشکار تجلیل شد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز