رییس هیات فوتبال گیلان:

اسپانسری سپیدرود محور جلسه با مؤسسه مالی اعتباری کوثر

۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۹:۳۳:۱۱
کد خبر: ۵۱۳۴۵۲
اسپانسری سپیدرود محور جلسه با مؤسسه مالی اعتباری کوثر
رییس هیات فوتبال گیلان گفت: محور جلسه امروز با مؤسسه مالی اعتباری کوثر بحث اسپانسری باشگاه سپیدرود بود

فرامرز الماس خاله در مورد نشست هیات فوتبال رشت و مسئولان سپیدرود با موسسه مالی اعتباری کوثر ، اظهار کرد: نشست با این موسسه یک جلسه معمولی بود و خروجی خاصی نداشت.

رییس هیات فوتبال گیلان با تأکید بر اینکه محور جلسه با مؤسسه مالی اعتباری کوثر بحث اسپانسری باشگاه سپیدرود بود ، تصریح کرد: فعلأ خبری در بحث واگذاری سپیدرود در کار نیست.

الماس خاله با اشاره به این موضوع که بیشتر صحبت ها در بحث کمک مالی از طریق موسسه مالی و اعتباری کوثر به باشگاه سپیدرود بود ، اضافه کرد: جلسه امروز یک نشست معمولی بود.

رییس هیات فوتبال گیلان در خاتمه اظهار کرد: تا آخر هفته باید صبرکرد تا ببینیم از سوی موسسه مالی و اعتباری کوثر چه اقدامی صورت می گیرد.

بنابراین گزارش صبح امروز جلسه هم اندیشی بررسی زمینه های همکاری بین هیات فوتبال استان گیلان و موسسه مالی و اعتباری کوثردر ساختمان مدیریت شعب این موسسه برگزار شد.

در این نشست که با حضور مدیران ارشد موسسه مالی و اعتباری کوثر استان و رییس ، نایب رییس و روابط عمومی هیات فوتبال استان در دفتر کار مهندس کشاورز مدیریت سرپرستی کوثر برگزار شد و راهکارهای همکاری و بهرمندی از پتانسیل موسسه و باشگاه سپیدرود مورد ارزیابی قرار گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز