استاندار گیلان :

آرامش و اقتدار نظام، دستاوردهای خوبی برای کشور حاصل کرده است

۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۵:۳۱:۲۱
کد خبر: ۵۱۳۹۱۸
آرامش و اقتدار نظام، دستاوردهای خوبی برای کشور حاصل کرده است
استاندار گیلان در اولین روز از ایام الله دهه فجر در مراسم گلباران مزار شهدای انقلاب اسلامی در رشت گفت : آرامش و اقتدار نظام، دستاوردهای خوبی برای کشور حاصل کرده و همه ما به پاس نعمت های انقلاب موظف به پیروی از آرمانهای امام راحل و شهدا هستیم .

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان و به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان، دکتر محمدعلی نجفی در مراسم آغاز برنامه های دهه مبارک فجر در گلزار شهدای رشت در جمع مدیران و مردم، امنیت ایران اسلامی را مرهون فداکاریهای شهدا عنوان کرد و افزود: امروز با وجود نا آرامی هایی که در منطقه وجود دارد ، ایران اسلامی در امنیت و آرامش در جهت اهداف مقدس انقلاب و جمهوری اسلامی گام بر می دارد.

وی اضافه کرد: با استفاده از همین فرصت آرامش و اقتدار؛ نیروهای نظامی، انتظامی ، امنیتی و کارگزاران خدوم و صادق نظام دستاوردهای خوبی را در کشور ارائه می دهند.

وی یادآورشد: در همین راستا، افتتاح 882 پروژه با اعتباری بیش از 3 هزار و 500 میلیارد تومان طی دهه فجر امسال از جمله خدمات کارگزاران نظام در این استان است.

دکتر نجفی بیان کرد: امروز خوشحالیم که فرزندان شما در وزارت امور خارجه در دفاع از دیپلماسی در جهان با اقتدار در کنار نیروهای نظامی ، انتظامی و امنیتی حضور دارند و گفتمان بین المللی شان در عرصه های مختلف ظهور کرده است.

وی ادامه داد: خوشحالیم جمهوری اسلامی در مذاکرات بین المللی توانسته احقاق حقوق داشته باشد و از پروژه ایران هراسی در دنیا عبور کند.

استاندار گیلان خاطرنشان کرد: با امنیتی که در کشور ایجاد شده، گیلان در موضوعات مختلف چه در بخش های اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید مقام معظم رهبریست و چه در بخش های حفظ آرامش و امنیت استان از فرصت هایی که داشته بهره مند شده است.

وی با تاکید دوباره بر میثاق با شهدا گفت: با شهدا دوباره میثاق می بندیم که هرجا که نیاز باشد ، چه در حریم مرزها و چه در بیرون مرزها و چه در پای صندوق های رای حضور پیدا خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه گیلانی ها هر جایی که لازم بوده است، همواره در عرصه های مختلف حضور یافته اند، گفت: باید از فرصتی که برای ما ایجاد شده برای حفظ وحدت بیشتر استفاده کنیم و در تمامی پیام های امام راحل و مقام معظم رهبری براین مهم تاکید شده است.

استاندار گیلان با بیان اینکه تاکیدات مقام معظم رهبری در کنار هم بودن است، گفت: ما جامعه دو قطبی را نمی پذیریم ؛ جامعه ما دو قطبی نیست و همه ما باوجود اندیشه های مختلف آرمان و اهداف بزرگ انقلاب اسلامی را دنبال می کنیم.

استاندار گیلان خاطرنشان کرد: فضایی را فراهم کنیم که همه اندیشه های بزرگ نظام با عنایت مقام معظم رهبری و رهنمودهای ایشان و با آرمان های انقلاب حرکت کنند.

وی تصریح کرد: همه باهم آماده باشیم تا در راهپیمایی 22 بهمن با وحدت ، هماهنگی ، همدلی و همزبانی بیشتر در تحقق اهداف اسلامی گام برداریم.

همزمان با نخستین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، استاندار گیلان و مدیران دستگاه های اجرایی همراه با اقشار مختلف مردم با حضور در گلزار شهدای رشت ، به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز