مایلی کهن:

موقعیت های زیادی از دست دادیم/ ایران جوان حریف باهوشی بود

۱۳۹۵/۱۱/۱۳ - ۰۹:۱۹:۳۵
کد خبر: ۵۱۴۱۵۱
موقعیت های زیادی از دست دادیم/ ایران جوان حریف باهوشی بود
سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی، ایران جوان بوشهر را حریف باهوشی خواند و گفت: موقعیت های زیادی برای گلزنی داشتیم که متاسفانه از دست رفت.
به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری ورزش وجوانان گیلان ، محمد مایلی‌کهن پس از تساوی خانگی تیمش مقابل تیم ایرانجوان بوشهر اظهار کرد: به دنبال کسب سه امتیاز این بازی بودیم و با وجود موقعیت های بسیار، تیم ما به گل نرسید.
وی با بیان اینکه ملوانان در بازی امروز یکی از بهترین بازی هایشان را به نمایش گذاشتند، افزود: بازی زیبایی بود و تیم حریف هم برای کسب امتیاز به میدان آمده بود.
مایلی کهن ایرانجوان بوشهر را حریفی خطرناک در ضد حملات دانست و تاکید کرد: ملوانان هم خوش شانس بودند که گلی دریافت نکردند و بازی با وجود نداشتن گل برای تماشاگران ، مهیج و جذاب بود.
وی با اشاره به عدم حضور سه بازیکن تاثیرگذار در بازی امروز به دلیل محرومیت افزود: سعید یوسف‌زاده ، رضا اعتمادی و حسین شنانی از محرومان بازی امروز بودند و عدم حضور این بازیکنان باعث شد که به دیگران نیز میدان داده شود.
تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در ادامه رقابت های لیگ دسته یک کشور (جام آزادگان) و از هفته بیست و دوم، میزبان ایران جوان بوشهر بود که در یک هوای سرد زمستانی در نهایت دو تیم به تساوی بدون گل رضایت داده و تیم میهمان نیز با دست پر به خانه برگشت.
ملوانان با کسب 41 امتیاز از 22 بازی، در صدر جدول رده بندی قرار دارد و تیم سپیدرود رشت با 39 امتیاز و یک بازی کمتر، در تعقیب ملوانان است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز