مدیر کل امور اجتماعی وفرهنگی استانداری گیلان اعلام کرد:

حضور چشمگیر مردم در جشنواره فجر

۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۰۸:۵۸:۲۰
کد خبر: ۵۱۴۹۳۱
حضور چشمگیر مردم در جشنواره فجر
مدیر کل امور اجتماعی وفرهنگی استانداری گیلان گفت:حضور چشمگیر مردم در برنامه های جشنواره فرهنگی وهنری فجررشت نشان از تنوع وجذابیت آن دارد .

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ، یونس رنجکش باحضور در مجتمع فرهنگی وهنری خاتم الانبیا رشت باتبریک به مناسبت فرارسیدن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی راتبریک و ضمن بازدید از بخشهای مختلف این جشنواره  اظهارکرد:بنده اعتقاددارم جشنهای انقلاب باید مردمی برگزارشود وبرگزاری جشنواره فجر یکی از مصادیق این مهم است.

وی افزود:در این جشنواره بخش عظیمی از اصحاب فرهنگ وهنر حضور دارندوبه اجرای برنامه های خود می پردازند. این مسئوول تصریح کرد:بهترین ابزار ارتباطی برای انتقال ارزشهای انقلاب به نسلی که آن روزها را درک نکردندجامعه  فرهنگی وهنری می باشد.

رنجکش ادامه داد:هنرمندان با بهره گیری از فضای جشنواره ها می توانند محتوای تولیدشده درفضاهای فرهنگی وهنری رادر فضای موجود به نسلهای آینده انتقال دهند. مدیر کل امور اجتماعی وفرهنگی استانداری گیلان باابراز خرسندی از برگزاری جشنواره فرهنگی وهنری فجررشت یادآورشد:حضور چشمگیرمردم در این جشنواره نشانه رضایتمندی آنها از برنامه های مذکور است وامیدواریم این جشنواره طی سالهای آینده تداوم داشته باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز