سرمربی سپیدرود رشت:

پارس جنوبی تدافعی و بسته بازی کرد

۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۲۲:۲۵:۱۰
کد خبر: ۵۱۶۳۱۳
پارس جنوبی تدافعی و بسته بازی کرد
سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: پارس جنوبی جم در دیدار مقابل ما یک بازی تدافعی و بسته را از خود به نمایش گذاشت.
به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان و به نقل از  پایگاه خبری ورزش وجوانان گیلان، علی نظرمحمدی در پایان دیدار تیم های فوتبال سپیدرود رشت و پارس جنوبی جم در مصاحبه پس از بازی افزود: تیم پارس جنوبی جم با دفاع متمرکز و متراکم جلوی محوطه جریمه خود ظاهر شد و با این شیوه ، بازی کرد.
وی اظهار کرد: البته این تیم در بازی های خارج از خانه با همین شیوه بازی می کند و ما نیز به بازیکنان خود گوشزد کرده بودیم که این تیم با حالت تدافعی ظاهر می شود و به همین دلیل ما با یک ترکیب هجومی پا به این دیدار گذاشتیم.
وی بیان کرد: البته تعویض های ما نیز برای بهبود بخشیدن به کار هجومی تیم انجام شد چون قصد داشتیم در این دیدار خانگی به برتری برسیم اما در نهایت نتیجه مساوی کسب کردیم.
سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت ادامه داد: قضاوت داور نیز در این بازی تاثیرگذار بود چون یک پنالتی مسلم ما گرفته نشد و یاسر همرنگ داور این دیدار با اعصاب ، روح و روان بازیکنان، کادرفنی و تماشاگران تیم سپیدرود بازی کرد.
نظرمحمدی اضافه کرد: بازیکنان تیم فوتبال سپیدرود رشت تمام تلاش خود را انجام دادند اما نمی دانم این داور با قضاوت خودش چه چیزی را می خواست به سپیدرود ثابت کند چون علاوه بر اعلام نکردن یک پنالتی مسلم ، در دقیقه اول به بازیکن ما اخطار داد و یکی از بازیکنان ما را نیز اخراج کرد.
تیم های فوتبال سپیدرود رشت و پارس جنوبی جم عصر شنبه در هفته بیست و سوم از رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور ، در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافت.
در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دست اول باشگاه های کشور، 18 تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز