درخشش شناگران گیلانی با کسب ۱۹ مدال در مسابقات بزرگسالان کشور

۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۰۹:۰۷:۱۳
کد خبر: ۵۱۷۵۲۸
درخشش شناگران گیلانی با کسب ۱۹ مدال در مسابقات بزرگسالان کشور
شناگران گیلانی با درخشش در مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور یادواره قهرمانان شهدای غواص و آتش نشان کشور ، 19 مدال کسب کردند.
به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری ورزش وجوانان گیلان ،رئیس هیات شنا ، شیرجه و واترپلوی استان گیلان گفت: در جریان این دوره از مسابقات که در تهران جریان داشت ، تیم شنای استان گیلان موفق شد 19 مدال رنگارنگ کسب کند و در مختلط تیمی نیز ، یک مدال تصاحب کند.
پرویز گلریز افزود : بر این اساس و در پایان این رقابت ها که به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر برگزار شد، تیم شنای گیلان موفق به کسب 6 مدال طلا ، 6 مدال نقره و هفت مدال برنز رقابت های قهرمانی کشور شد.
وی اظهار کرد: تیم شنای گیلان با ترکیبی هشت نفره با آمادگی بالا در این دوره از رقابت ها حضور یافت اما سایر تیم ها از 12 بازیکن برخوردار بودند، ولی هشت شناگر گیلانی با تمام تلاش در این مسابقات توانستند نتایج خوبی را کسب کنند.
وی ادامه داد: در جریان این رقابت ها، رضا شهربانیان شناگر شایسته استان گیلان با درخشش خود توانست چهار مدال طلا و یک مدال نقره کسب کند و فرید کوچکی پور دیگر شناگر گیلانی نیز ، یک مدال طلا ، یک مدال نقره و چهار مدال برنز کسب کرد.
وی بیان کرد: همچنین تقی قربانزاده دیگر شناگر گیلانی حاضر در این مسابقات ، یک مدال طلا ، یک مدال نقره و یک مدال برنز کسب کرد ، اکبر رنجکش یک مدال نقره و یک مدال برنز ، مسعود کیمیایی یک مدال نقره و هادی فتحی یک مدال برنز را برای تیم شنای گیلان به ارمغان آوردند و در مختلط تیمی نیز ،تیم گیلان یک مدال نقره کسب کرد.
رئیس هیات شنا ، شیرجه و واترپلوی استان گیلان خاطرنشان کرد: تیم شنای گیلان با ترکیب هادی فتحی ، اکبر رنجکش ، تقی قربانزاده ، رضا شهربانیان، فرید کوچکی پور، امیرمنصور شادرام ،رضا شعبان بلوری و مسعود کیمیایی به مربیگری تقی قربانزاده و سرپرستی مسعود کیمیایی در رقابت های قهرمانی کشور حضور یافتند.
در استان گیلان حدود پنج هزار ورزشکار به صورت سازمان یافته در رشته های شنا ، شیرجه و واترپلو ، در 2 بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز