برگزاری همایش فرهنگی ورزشی بانوان ویژه فجر در آستارا

۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۳:۰۳:۴۶
کد خبر: ۵۲۰۳۱۲
برگزاری همایش فرهنگی ورزشی بانوان ویژه فجر در آستارا
همایش بزرگ فرهنگی ورزشی بانوان تحت عنوان «همایش فجر» در شهرستان مرزی بندر آستارا برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان و به نقل از  پایگاه خبری ورزش وجوانان گیلان ، «مهتاب سردی» رئیس هیأت اسکیت و نایب رئیس ورزش های همگانی اداره ورزش و جوانان شهرستان مرزی بندر آستارا پس از پایان مراسم افتتاحیه این همایش، اظهار کرد: دهه مبارک فجر، فرصتی مناسب می باشد تا دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی بر همگان به خصوص نسل جدید تبیین گردد.
وی با بیان اینکه به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، شرایط ایده آلی برای فعالیت های فرهنگی ورزشی در کشور مهیا می باشد، ادامه داد: حضور مقتدرانه ورزشکاران ایران در عرصه های مختلف جهانی، آسیایی و ملی، مبین این مهم می باشد.
وی با اشاره به اینکه حضور بانوان محجبه ایرانی در عرصه های مختلف ورزشی و کسب افتخارات با هدف برافراشته نمودن پرچم این نظام مقدس، رشد چشمگیری داشته است، افزود: این روند رو به رشد ادامه دارد و باید با تعامل و تلاش پله های ترقی را به سرعت طی کنیم.
سردی در بخش دیگر سخنان خود از برگزاری چندین دوره همایش فرهنگی ورزشی فجر در آستارا سخن گفت و خاطر نشان کرد: در همایش 95، ویژه برنامه های مختلفی با حضور بیش از 200 ورزشکار دختر باشگاه تندیس در سالن ورزشی یک هزار و 200 نفری انقلاب مجموعه ورزشی وحدت برگزار شد.
وی با اشاره به استقبال پرشور علاقمندان به ورزش جهت شرکت در این همایش، عنوان کرد: اجرای ایروبیک دختران، برگزاری نمادین مسابقه داژبال، ژیمناستیک، اسکیت و سایر رشته های ورزشی از برنامه های مدون این همایش بود.
رئیس هیأت اسکیت و نایب رئیس هیأت ورزش های همگانی آستارا در ادامه از برگزاری موسیقی و سرودهای انقلابی توسط هنرمندان و ورزشکاران و رژه تیم ها سخن گفت و تصریح کرد: اجرای روپایی و حرکات نمایشی با توپ توسط «امیر ساسانیان» از بخش هایی بود که مورد استقبال حاضران در سالن قرار گرفت.
وی ترسیم و رنگ آمیزی پرچم 6 متری جمهوری اسلامی ایران توسط کودکان مهدکودک پارمیس را از زیباترین بخش های این همایش برشمرد و اضافه کرد: در پایان این مراسم از 4 پیشکسوت زن عرصه های ورزشی شهرستان به نام های ملیحه دریانورد، اکرم موسوی، زهرا عظیمی کهن و کبری جعفریان تجلیل به عمل آمد.
مهتاب سردی در پایان تصریح کرد: گرامیداشت دهه مبارک فجر و ایجاد نشاط بین شهروندان ورزشکار آستارایی از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز