یک گیلانی مربی تیم های ملی بزرگسال و امید کاراته ایران شد

۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۰۸:۴۱:۵۷
کد خبر: ۵۲۴۸۱۰
یک گیلانی مربی تیم های ملی بزرگسال و امید کاراته ایران شد
سعید حسنی پور قهرمان رشتی کاراته به عنوان مربی تیم های ملی بزرگسال و امید ایران منصوب شد.
به گزارش پایگاه خبری ورزش وجوانان گیلان ، طی حکمی از سوی محمدصادق فرجی، سعید حسنی پور قهرمان طلایی بازی های آسیایی اینچئون کره و قهرمان جهان و آسیا بعنوان مربی تیم ملی کاراته جمهوری اسلامی ایران در رده سنی بزرگسالان و امید منصوب شد.
مرحله دوم انتخابی تیم ملی کاراته بزرگسالان برای شرکت در بازی های کشورهای اسلامی در باکو و قهرمانی بزرگسالان آسیا در قزاقستان و همچنین مسابقات قهرمانی جهان رده سنی امید در کشور .... امروز دوشنبه دوم اسفند در سالن کبکانیان تهران برگزار شد و حسنی پور همراه دیگر اعضای کادر فنی اقایان هروی، سلطانی و روحانی بر مبارزات کاراته کاها نظارت داشتند.

گفتنی است حسنی پور دانش اموخته کارشناسی ارشد مدیریت بوده و در حال حاضر عضو شورای مرکزی ورزش و سلامت سازمان تامین اجتماعی کل کشور با حکم دکتر نوربخش و عضو شورای ورزش همگانی استان گیلان با حکم دکتر نجفی استاندار گیلان را می باشد. وی پیش از این مربی تیم ملی کاراته در رده سنی جوانان و امید در مسابقات قهرمانی آسیا بوده و مدارج مربیگری را تحت دوره های اموزشی فدراسیون کاراته ایران و کنفدراسیون کاراته آسیا با موفقیت گذرانده است.

حسنی پور سابقه سرمربیگری منتخب گیلان و چند تیم لیگ برتری را داشته و موفق به کسب مقام سوم جام باشگاه های آسیا بعنوان مربی تیم گیلانی حاضر در رقابت ها شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز