دستگیری سارقان خودرو حمل پول بانک پاسارگاد تهران در لاهیجان

۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۵:۵۸:۴۱
کد خبر: ۵۲۸۷۰۴
دستگیری سارقان خودرو حمل پول بانک پاسارگاد تهران در لاهیجان
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گیلان اعلام کرد: سارقان خودرو حمل پول بانک پاسارگاد تهران در شهرستان لاهیجان دستگیر شدند.

سرهنگ فرهاد فلاح کریمی  افزود: در پی دریافت گزارشی مبنی بر اینکه سارقان مسلح خودروی حمل پول بانک پاسارگاد تهران به لاهیجان گریخته اند، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان آگاهی استان و ماموران انتظامی انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: کارآگاهان آگاهی و ماموران انتظامی با اقدامات پلیسی متوجه اجاره ویلا از سوی سارقان در یکی از مناطق این شهرستان شدند که پس از رسیدن به محل اختفاء ، سارقان پا به فرار گذاشتند و پس از عملیات تعقیب و گریز و تیراندازی، خودرو سارقان متوقف و آنها دستگیر شدند.

سرهنگ فلاح کریمی با اشاره به اینکه یکی از متهمان زن 22 ساله بوده که هنگام درگیری زخمی و به بیمارستان منتقل شده، اظهار داشت: دو تن از متهم های 21 و 23 ساله نیز دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی گیلان با یادآوری اینکه سارقان پس از دستگیری به جرم خود اعتراف کردند، گفت: در بازرسی از مخفیگاه این سارقان، چهار میلیارد و 800 میلیون ریال از پول های مسروقه کشف و ضبط شد.

خودرو حمل پول بانک پاسارگاد پنجشنبه هفته گذشته در حالی که بنا به اعلام بانک پاسارگاد، پول های فرسوده را به بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران برای امحاء منتقل می کرد، در بزرگراه مدرس تهران مورد حمله قرار گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز