فومنی ها به تماشای «اویستی» خواهند نشست

۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۶:۱۱:۱۴
کد خبر: ۵۲۹۷۳۰
فومنی ها به تماشای «اویستی» خواهند نشست
فومنی ها به تماشای «اویستی» خواهند نشست رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن از اجرای نمایش «اویستی» در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان و به نقل از  روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، یوسف نیک انجام با اعلام این خبر اظهار داشت: نمایش «اویستی» (هوو) به نویسندگی و کارگردانی فرهاد پاک سرشت و به تهیه کنندگی  پریچهر پرهیزگار از شانزدهم اسفندماه بمدت سه روز در سالن شهدای خدمتگزار مجتمع فرهنگی و هنری سیدالشداء فومن به روی صحنه می رود.

وی تصریح کرد: سجاد خورشیدی، هاجر شهرکی و پریچهر پرهیزکار در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

نیک انجام با بیان اینکه این نمایش خاطره‌انگیز در سال ٨٠ به روی صحنه رفته و برنده ١٥ جایزه از جشنواره‌های معتبر کشوری شده است، افزود: «اویستی» برشی از زندگی واقعی انسان‌هاست که رنگ و بوی کاملاً بومی دارد و در یکی از مناطق حاشیه‌ای شهر فومن رقم می‌خورد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن اضافه کرد: این نمایش بر معیارهای قصه محور متکی بوده که این اثر را به صورت یک نمایش سرگرم‌کننده و درعین حال تأثیر‌گذار برای مخاطب می باشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: «اویستی» با همکاری شهرداری  فومن از شانزدهم لغایت هیجدهم اسفندماه جاری، از ساعت ١٩ در سالن مذکور برای علاقه مندان اجرا می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز