نمایشگاه عرضه کالای بهاره گشایش یافت

۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۵:۱۸:۵۶
کد خبر: ۵۳۲۷۴۹
نمایشگاه عرضه کالای بهاره گشایش یافت
با حضور استاندار گیلان نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره با برپایی ۳۴۰ غرفه نمایشگاهی در محل دایمی نمایشگاهها( سالن فرش گیلان ) رشت گشایش یافت.

علی منتظری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان در جریان بازگشایی این نمایشگاه اظهار کرد: در آستانه فرارسیدن سال نو،۴ نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره در سطح استان در فضایی بیش از ۷ هزار مترمربع، در قالب ۷۷۰ غرفه نمایشگاهی در شهرستان های بندرانزلی، تالش، آستارا و مرکز استان دایر شده است.

وی تصریح کرد: نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره در رشت در فضایی به مساحت ۴هزار مترمربع با برپایی ۳۴۰ غرفه نمایشگاهی آغاز به کار کرده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان ادامه داد: مواد غذایی و پروتئینی، کیف و کفش، البسه، آجیل، صنایع دستی، گل و گیاه، مواد شوینده و …. در این نمایشگاه از جمله کالاهایی هستند که برای رفاه حال شهروندان در این نمایشگاه گردآوری و برای عرضه آماده شده است.

منتظری گفت: کالاهای این نمایشگاه با اولویت عرضه محصولات تولیدی داخل استان ساماندهی شده اند و شهروندان می توانند با خرید از این نمایشگاه از تخفیفات ۵ تا ۲۰ درصدی نسبت به قیمت های سطح بازار برخوردار شوند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به برپایی فروش فوق العاده، حراج و استفاده از ظرفیت شرکت های تعاونی مصرف و فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای در آستانه شب عید در سطح استان خاطر نشان کرد: سهولت در تامین مایحتاج عمومی در آستانه شب عید، کنترل و تنظیم بازار و حمایت از تولید داخلی از اهداف برپایی نمایشگاه ها و فروش های فوق العاده است و به منظور ایجاد رضایتمندی برای شهروندان محترم، دستگاه های نظارتی از جمله تعزیرات حکومتی، سازمان صنعت، معدن و تجارت، سازمان حمایت و بازرسی اصناف بر فعالیت نمایشگاه ها و فروش های فوق العاده کنترل و نظارت لازم را خواهند داشت.

گفتنی است نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره در رشت از ۱۹ تا ۲۷ اسفند و در ساعات ۱۰ صبح تا ده شب در نمایشگاه بین المللی مرکز استان واقع در کیلومتر ۵ آزاد راه رشت- تهران پذیرای عموم شهروندان خواهد بود.

 

نظر شما