استاندار گیلان :

شرایطی را فراهم کنیم تا شکوه وعظمت ملت ایران در انتخابات به نمایش گذاشته شود

۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۳:۱۰:۱۰
کد خبر: ۵۴۰۸۶۴
شرایطی را فراهم کنیم تا شکوه وعظمت ملت ایران در انتخابات به نمایش گذاشته شود
استاندار گیلان گفت : شرایطی را فراهم کنیم تا بیست و نهم اردیبهشت شکوه وعظمت ملت ایران در جهان به نمایش گذاشته شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان و به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان دکتر نجفی در بازدید از هیات عالی نظارت بر پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در گیلان گفت :همه باید شرایطی را فراهم کنیم تا در نظام مردم سالار دینی کشورمان ، رقابتی در انتخابات ایجاد شود که بیست ونهم اردیبهشت شکوه و عظمت ملت ایران در جهان به نمایش گذاشته شود.

وی با بیان اینکه تاکید همیشگی بنده به اعضای ستاد انتخابات و فرمانداران انجام  مر قانون بوده است گفت : با رعایت  اصل قانونمداری باید تلاش کنیم تا فضای موجود برای حضور همه اندیشه ها و جوانان فراهم شود .

نماینده عالی دولت گفت : قطعا در انتخاباتی که همه اندیشه ها وسلایق حضور داشته باشند تشخیص با مردم است و هرکسی که در شوراهای اسلامی با هر تفکری انتخاب شود مورد حمایت است  و با آنها همکاری می کنیم .

وی گفت : در سه سال و نیم گذشته نیز با همدلی نهادهای مختلف فضایی را فراهم کردیم تا اندیشه ها و گرایش های متفاوت فرصت ابراز عقیده داشته بانشد و انتظار داریم این فضا در انتخابات نیز مهیا باشد.

استاندار گیلان ادامه داد :از مراجع چهارگانه نیز خواسته ام به استعلام ها  بر اساس مر قانون و با دیدگاه فراهم کردن زمینه ی مشارکت حداکثری مورد نظر رهبر معظم انقلاب پاسخ دهند .

دکتر نجفی همچنین از هیات های اجرایی و نظارت نیز خواست در بررسی صلاحیتها آبروی افراد و اسرار داوطلبان که در پرونده ها وجود را به خوبی حفظ کنند و به مواردی که اسناد متقن و مشخص ندارد توجه نکنند.

رئیس هیات عالی نظارت بر پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در گیلان نیز در این دیدار با قدردانی از حمایتهای استاندار گیلان گفت :خوشبختانه قانون جایگاه هیات های اجرایی و نظارت را به خوبی مشخص کرده و در گیلان با تعامل برادرانه همکاری مناسبی که وجود دارد انشاا... بتوانیم انتخابات سالم وخوب  را برگزار کنیم.

سید کاظم دلخوش افزود : نظارت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا استصوابی نیست و ملاک عمل ما ، استعلام های مراجع چهارگانه است.

وی گفت : در بررسی صلاحیتها نیز به گرایش افراد توجه ای نداریم و براساس مرقانون عمل خواهیم کرد و برای اعضای هیات های نظارت نیز دوره های آموزشی برگزار کریم تا به قوانین اشراف داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز