تیم بسکتبال گلبند رشت برابر شهرداری لاهیجان پیروز شد

۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۳:۴۷:۰۳
کد خبر: ۵۴۳۶۲۲
تیم بسکتبال گلبند رشت برابر شهرداری لاهیجان پیروز شد
در ادامه مسابقات بسکتبال قهرمانی لیگ برتر بزرگسالان استان گیلان جام هادی آمیغ ، تیم نوآوران گلبند رشت برابر شهردای لاهیجان پیروز شد
به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری ورزش وجوانان گیلان، در این مسابقه تیم بسکتبال نوآوران گلبند رشت موفق شد در یک بازی برتر ، با نتیجه 42 بر 26 برابر تیم بسکتبال شهرداری لاهیجان به برتری دست یابد.
در جریان این مسابقه که از بازی های معوقه هفته سوم این دوره از رقابت ها و در رشت برگزار شد ، تیم نوآوران گلبند توانست در یک بازی برتر، حریف خود را شکست دهد و یک پیروزی خانگی دیگر را کسب کند.
همچنین از بازی های معوقه هفته چهارم مسابقات بسکتبال لیگ برتر بزرگسالان استان گیلان نیز، تیم های درفک و آرنای رشت رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم بسکتبال درفک رشت توانست با نتیجه 56 بر 43 برابر حریف خود به برتری برسد.
در جدول رده بندی این رقابت ها نیز ، تیم های بسکتبال کاوه رودسر ، ملوان بندرانزلی و گلبند رشت در صدر جدول رده بندی این مسابقات قرار دارند.
در رقابت های بسکتبال قهرمانی لیگ برتر بزرگسالان مردان استان گیلان ، تیم های نوآوران گلبند، آرنا و درفک رشت ، ملوان نیروی دریایی بندرانزلی ، کاوه رودسر ، خزر رودسر ، شهرداری لاهیجان ، ستارگان صومعه سرا و شهرداری کوچصفهان حضور دارند که در یک گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند.
در استان گیلان بیش از سه هزار ورزشکار سازمان یافته ، در رشته ورزشی بسکتبال در 2 بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.
 

 

نظر شما