استاندار گیلان:

فرزندان شهدا حافظ ارزش‌های نظام اسلامی هستند

۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۰۹:۳۳:۱۶
کد خبر: ۵۴۴۲۶۲
فرزندان شهدا حافظ ارزش‌های نظام اسلامی هستند
استاندار گیلان در دیدار با خانواده شهید هنرمند محمد کاری مژدهی در رشت گفت : فرزندان شهدا حافظ ارزش‌های نظام اسلامی ورهبری هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان دکتر محمدعلی نجفی در این دیدار که به مناسبت هفته بزرگداشت هنر با حضور جمعی از مدیران برگزار شد ، حضور در جمع خانواده‌های شهدا را توفیقی برای مسئولین دانست و افزود : بسیار خرسندیم که خداوند توفیق حضور در خانواده‌های شهدا را نصیب ما کرد.

وی با بیان اینکه بسیاری از فرزندان معظم شهدا در زمان خردسالی و حتی قبل از تولد والدین خود را از دست دادند افزود : به هر میزان که تلاش کنیم قطعاً جایگزین مهر پدری نخواهد بود اما خدمت به این عزیزان را وظیفه خود می‌دانیم.

وی گفت : الحمدا... فرزندان عزیز شهدا مسائل اجتماعی و سیاسی جامعه را به خوبی درک می‌کنند و در کارهای خود موفق هستند.

وی افزود : متأسفانه برخی می‌خواهند خانواده‌های معظم شهدا و اینگونه ارزش‌ها را برای فکر و اندیشه خود در انتخابات  هزینه کنند اما فرزندان شهدا حافظ ارزش‌های نظام اسلامی ورهبری هستند.

وی افزود : الحمدا... شما عزیزان با تمامی مشکلات، در مسائل کاری، اداری و اجتماعی استوار و علاقمند به راه و آرمان شهدا و رهبری در تلاش هستید.

استاندار گیلان گفت : برای مسئولین خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران ره آورد و پشتوانه خدمتی است.

شهید هنرمند محمد کاری مژدهی که در حوزه تئاتر فعالیت داشت در سال 61 در عملیات بیت المقدس در سن 21 سالگی به فیض شهادت نائل آمد.

گیلان 47 شهید هنرمند دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز