امام جمعه موقت رشت:

به دولتی با مدیریت جهادی، پر نشاط و تحول‌آفرین نیاز داریم

۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۲۲:۵۹:۲۴
کد خبر: ۵۴۴۴۶۸
به دولتی با مدیریت جهادی، پر نشاط و تحول‌آفرین نیاز داریم
حجت‌الاسلام و المسلمین احمد عبدالله‌زاده پاشاکی ضمن بیان شاخصه های یک دولت انقلابی با بیان اینکه به دولتی با مدیریت جهادی، پر نشاط و تحول‌آفرین نیازمندیم، گفت: در کلام مقام معظم رهبری شاخص های چنین دولتی بیان شده است.

حجت‌الاسلام احمد عبدالله‌زاده پاشاکی در خطبه های نماز جمعه شهر رشت در مصلی امام خمینی(ه)بر رعایت تقوای الهی تأکید کرد و گفت: لازمه داشتن تقوا همراهی با انسان‌های پاک و صادق است.

وی با اشاره به فضیلت های مهم ماه رجب این ماه راه ماه اهل بیت دانست و گفت: برای رسیدن به برکت های عظیم ماه رمضان باید از ماه های رجب و شعبان استفاده ببریم.

امام جمعه موقت رشت پیامبر (ص) و ائمه اطهار (ع) را مصداق بارز خیر کثیر عنوان کرد و افزود: نباید با ریا و کارهای باطل اعمال خیر خود را از بین ببریم.

عبدالله زاده با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا، اظهار کرد: حضور حداکثری در انتخابات نخستین خواسته نظام از مردم است.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند اگر افرادی در مقابل رای مستقیم مردم مخالفت کنند در مقابل آنها می ایستم، گفت: هر رأی مردم تیری است که بر قلب دشمن فرود می آید.

امام جمعه موقت رشت با تأکید بر اینکه حضور حداکثری مردم توطئه دشمنان را خنثی می کند، گفت: هیچ انتخاباتی در کشور نمایشی برگزار نشده است رأی ملت همیشه سرنوشت ساز بوده است.

وی در این راستا تأکید کرد: دولتی موفق عمل می کند که دارای شاخص های انقلابی باشد.

امام جمعه موقت رشت در تشریح شاخص های دولت انقلابی با بیان اینکه به دولتی با مدیریت جهادی، پر نشاط و تحول‌آفرین نیازمندیم، گفت: در کلام مقام معظم رهبری شاخص های چنین دولتی بیان شده است.

وی با اشاره به اینکه دولت انقلابی حافظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و ضد اشرافی‌گری است، گفت: شبکه‌ها و کانال های بیگانه می خواهند عناصر انقلابی ما را زیر سؤال ببرند و در کشور آشوب ایجاد کنند.

عبدالله زاده پاشاکی با اشاره به فتنه سال ۸۸ بار دیگر تأکید کرد: فتنه‌گران نباید در پست‌های مدیریتی حضور داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به رأی هیأت اجرایی انتخابات گیلان به صلاحیت برخی از ثبت نام کنندگان در انتخابات شوراها، گفت: پرا کسانی که جرم آنها آشکار است و فساد اخلاقی دارند تایید می شوند؟!

امام جمعه موقت رشت با بیان اینکه هیأت نظارت بر انتخابات گیلان افرادی که اشتهار به فساد دارند را تأیید نکند، گفت: هیأت نظارت مستندات را جدی بگیرد و هر کسی را تأیید نکند کسی که به ناموس خود بی‌توجهی است عقیده ای به خدمت به مردم ندارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز