درخشش کاراته کاران دختر گیلانی در مسابقات قهرمانی کشور

۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۴:۰۲:۰۰
کد خبر: ۵۴۴۸۴۶
درخشش کاراته کاران دختر گیلانی در مسابقات قهرمانی کشور
تیم کاراته دختران گیلان توانست عنوان نایب قهرمانی مسابقات رده های سنی کشور را کسب کند.
به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان و به نقل از  پایگاه خبری ورزش وجوانان گیلان ، رئیس هیات کاراته استان گیلان گفت: در جریان این مسابقات، تیم کاراته گیلان با درخشش خود موفق شد پس از تهران روی سکوی دوم کشور قرار گیرد.
اسفندیار زیال افزود: در پایان این مسابقات که در رده های سنی نوجوانان ، جوانان و امید در اراک برگزار شد، تیم کاراته دختران گیلان توانست 2 مدال طلا و یک مدال نقره و یک مدال برنز کسب کند.
وی اظهار کرد: این در حالی است که تیم کاراته امید دختران گیلان در این دوره از مسابقات به مقام قهرمانی رسید اما در مجموع نوجوانان ، جوانان و امید، تیم گیلان در رتبه دوم ایستاد.
وی گفت: بر این اساس و در جریان این رقابت ها ، در وزن 50- کیلوگرم رده سنی امید ، سارا بهمنیار کاراته کار شایسته گیلانی توانست تمامی حریفان خود را شکست دهد و عنوان قهرمانی کشور را کسب کند.
وی ادامه داد: همچنین آویشن باقری دیگر کاراته کار شایسته گیلانی در وزن 55- کیلوگرم رده سنی امید، موفق شد حریفان خود را مغلوب کند و مقام قهرمانی و مدال طلای این وزن را به خود اختصاص دهد.
رئیس هیات کاراته استان گیلان بیان کرد: معصومه محرمی دیگر کاراته کار گیلانی حاضر در این رقابت ها ، در وزن 68+ کیلوگرم رده سنی امید ، موفق به کسب مدال نقره شد.
وی اضافه کرد: همچنین هیلا ابراهیم پور از استان گیلان در وزن 54- کیلوگرم رده سنی نوجوانان ، توانست مدال برنز رقابت های کاراته قهرمانی دختران کشور را کسب کند.
زیال خاطرنشان کرد: در رقابت های کاراته قهرمانی امیدهای کشور، یکهزار و 187 کاراته کار از استان های مختلف حضور داشتند که در اراک با هم به رقابت پرداختند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز