داماش گیلان پیروز دربی گیلان در لیگ دسته دوم کشور شد

۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۴:۰۶:۳۶
کد خبر: ۵۴۴۸۶۷
داماش گیلان پیروز دربی گیلان در لیگ دسته دوم کشور شد
در ادامه مرحله نهایی مسابقات فوتبال لیگ دسته دوم کشور ، تیم فوتبال داماش گیلان در دربی گیلان برابر شهرداری فومن به برتری رسید.
به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری ورزش وجوانان گیلان ، در این مسابقه تیم فوتبال داماش گیلان موفق شد با نتیجه 2 بر یک برابر تیم فوتبال شهرداری فومن به برتری دست یابد.
این مسابقه ، از هفته پنجم مرحله نهایی رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور ، در ورزشگاه آزادی فومن ، در یک هوای آفتابی و در حضور بیش از یکهزار تماشاگر برگزار شد.
در جریان این مسابقه ابتدا این تیم میزبان بود که به گل برتری دست یافت و مجتبی رستمی بازیکن تیم فوتبال شهرداری فومن موفق شد اولین گل این دیدار را به ثمر برساند.
پس از این گل، تیم فوتبال داماش گیلان بر بازی تسلط یافت و کنعان طاهرنژاد بازیکن این تیم توانست در دقیقه 28 دروازه تیم شهرداری فومن را باز کند تا نیمه اول با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یابد.
در نیمه دوم نیز این تیم داماش گیلان بود که به گل برتری دست یافت و محمد مختاری بازیکن این تیم موفق شد در دقیقه 53 با یک ضربه زیبا دومین گل تیمش را به ثمر برساند تا تیم داماش اولین پیروزی خود در مرحله نهایی این رقابت ها را کسب کند.
قضاوت این دیدار را ، سیدعلی اصغر مومنی با کمک های اسماعیل احمدی و حسینعلی عابدی برعهده داشتند که در جریان این بازی ، حسن رمضانی و کنعان طاهرنژاد از تیم داماش گیلان کارت زرد دریافت کردند و مسعود روزبهانی بازیکن این تیم نیز در دقیقه 75 با دریافت دومین کارت زرد از زمین مسابقه اخراج شد.
پیش از این مسابقه و تا پایان هفته چهارم از مرحله نهایی مسابقات فوتبال لیگ دسته دوم کشور، تیم شهرداری فومن با کسب چهار امتیاز در مکان چهارم و تیم داماش گیلان با کسب 2 امتیاز در مکان ششم و انتهای جدول رده بندی گروه خود قرار داشتند.
تیم های فوتبال داماش گیلان و شهرداری فومن در مرحله نهایی رقابت های لیگ دسته دوم کشور در گروه دوم این مسابقات، با تیم های آینده سازان برق جدید شیراز ، شهرداری کاشان ، شهرداری ماهشهر و نفت امیدیه هم گروه هستند.
در مرحله دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور ، 12 تیم حضور دارند که در 2 گروه 6 تیمی به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند.
در پایان این مرحله، تیم های نخست هر گروه به طور مستقیم به رقابت های لیگ دسته اول صعود می کنند و برنده تیم های دوم نیز جواز حضور در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور را کسب خواهد کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز