تیم بسکتبال ملوان انزلی برابر آرنای رشت پیروز شد

۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۴:۲۷:۲۴
کد خبر: ۵۴۴۸۹۲
تیم بسکتبال ملوان انزلی برابر آرنای رشت پیروز شد
در ادامه مسابقات بسکتبال قهرمانی لیگ برتر بزرگسالان استان گیلان جام هادی آمیغ ، تیم ملوان بندرانزلی برابر آرنا رشت به برتری رسید.
به گزارش پایگاه خبری ورزش وجوانان گیلان، در این مسابقه تیم بسکتبال ملوان انزلی توانست با نتیجه 57 بر 55 برابر تیم بسکتبال آرنا رشت به برتری برسد.
در جریان این مسابقه که از بازی های معوقه هفته ششم این دوره از رقابت ها برگزار شد ، تیم ملوان انزلی موفق شد در یک بازی نزدیک، حریف خود را شکست دهد و به یک پیروزی خانگی دست یابد.
تیم بسکتبال آرنا رشت نیز در این دیدار بسیار خوب ظاهر شد اما تیم ملوان انزلی روی تجربه بازیکنان خود و استفاده بهتر از موقعیت های به دست آمده ، در این دیدار سخت به برتری رسید.
در جدول رده بندی این رقابت ها نیز ، همچنان تیم های بسکتبال کاوه رودسر ، ملوان بندرانزلی و گلبند رشت در صدر جدول رده بندی این مسابقات قرار دارند.
در رقابت های بسکتبال قهرمانی لیگ برتر بزرگسالان مردان استان گیلان ، تیم های نوآوران گلبند، آرنا و درفک رشت ، ملوان نیروی دریایی بندرانزلی ، کاوه رودسر ، خزر رودسر ، شهرداری لاهیجان ، ستارگان صومعه سرا و شهرداری کوچصفهان حضور دارند که در یک گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز