جام گیل؛

برتری تیم فوتبال پاس گیلان برابر آریا لشت نشاء

۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۴:۴۱:۵۹
کد خبر: ۵۴۴۸۹۵
برتری تیم فوتبال پاس گیلان برابر آریا لشت نشاء
در ادامه مسابقات فوتبال قهرمانی لیگ برتر بزرگسالان باشگاه های استان گیلان جام گیل ، تیم پاس گیلان برابر آریا لشت نشاء به برتری رسید.
به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری ورزش وجوانان گیلان، در این مسابقه تیم فوتبال پاس گیلان توانست با نتیجه پر گل چهار بر صفر حریف خود را شکست دهد.
در جریان این مسابقه که از هفته بیستم این رقابت ها و در رشت برگزار شد، تیم فوتبال پاس گیلان در یک بازی یکطرفه ، حریف خود را با شکست بدرقه کرد تا همچنان مدعی قهرمانی این دوره از رقابت ها باشد.
همچنین در دیگر مسابقه برگزار شده از هفته بیستم این رقابت ها ، تیم فوتبال ملوان جوان رشت توانست با نتیجه سه بر یک تیم فوتبال کادوس ماسال را شکست دهد.
در دیگر دیدار برگزار شده این رقابت ها نیز ، تیم های فوتبال شهرداری رضوانشهر و دخانیات رشت رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم فوتبال شهرداری رضوانشهر با نتیجه یک بر صفر حریف خود را مغلوب کرد.
در جدول رده بندی این رقابت ها ، تیم فوتبال پاس گیلان با کسب 39 امتیاز صدرنشین است ، تیم فوتبال دخانیات رشت با کسب 35 امتیاز در مکان دوم قرار دارد و شهرداری کلاچای نیز با کسب 34 امتیاز سوم است.
در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ برتر بزرگسالان باشگاه های استان گیلان جام گیل، 16 تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند.
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز