مدیرکل ورزش و جوانان گیلان:

ورزشکاران، الگوی مردم در انتخابات باشند

۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۰۹:۴۴:۴۲
کد خبر: ۵۴۵۱۶۸
ورزشکاران، الگوی مردم در انتخابات باشند
مدیرکل ورزش و جوانان گیلان تاکید کرد: مردم همواره از ورزشکاران و هنرمندان به عنوان الگو یاد می کنند و باید این دو قشر تاثیرگذار جامعه در انتخابات پیش رو نیز در مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای اثرگذار باشند.
به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان و به نقل از  پایگاه خبری ورزش وجوانان گیلان ، مسعود رهنما در همایش جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی با حضور جامعه ورزش در فرمانداری بندرانزلی اظهار کرد: بخش وسیعی از مشکلات موجود در ورزش به دلیل بی تفاوتی مردم نسبت به انتخابات شوراهاست .
وی با تاکید بر اینکه منتخبان مردم در شوراهای اسلامی شهر و روستا باید سهم ورزش را در بودجه در نظر بگیرند، افزود: هرگونه تصمیم بد در انتخابات و برنامه ریزی بدتر در آینده ، در ورزش استان و شهرستان ها نیز تاثیرگذار بوده و باید هزینه انتخاب نادرست را خودمان پرداخت کنیم.
رهنما با اشاره به اینکه دیدگاه عموم مردم جامعه نسبت به ورزشکاران و هنرمندان همواره از حساسیت بالایی برخوردار است، گفت: ورزشکاران بعنوان الگوی جامعه باید بخاطر شرایط جهانی کشور علاوه بر تلاش در افزایش مشارکت مردم ، نسبت به انتخابات حساس باشند.
مدیرکل ورزش و جوانان گیلان تاکید کرد: در صورتی یک ورزشکار می تواند مطالبه گر حق خود باشد که حق کشور خود را که تاثیر گذاری در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است ، ادا کرده باشد.
رهنما با بیان اینکه ورزشکاران علاوه بر حساس بودن باید مردم را نیز نسبت به انتخابات حساس کنند، تصریح کرد: مشارکت با اندیشه و خرد در دستور کار ورزشکاران باشد و در صورت عدم رعایت قاعده بازی از سوی رقیبان، ما ملزم به رعایت قانون هستیم .
به گزارش پایگاه خبری ورزش وجوانان گیلان ، بر اساس اعلام ستاد انتخابات گیلان، 15 هزار و 454 نفر برای شرکت در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان ثبت نام کرده اند.
انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری ، 29 اردیبهشت ماه در سراسر میهن اسلامی برگزار خواهد شد.
 

 

نظر شما