سرمربی ایرانجوان بوشهر:

در دیداری سخت برابر سپیدرود به تساوی رسیدیم

۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۴:۵۷:۵۳
کد خبر: ۵۴۶۴۵۹
در دیداری سخت برابر سپیدرود به تساوی رسیدیم
سرمربی تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر گفت: در دیداری سخت برابر تیم سپیدرود رشت به نتیجه مساوی دست یافتیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان و به نقل از  پایگاه خبری ورزش وجوانان گیلان، سعید مفتخر عصر دوشنبه در پایان دیدار تیم های فوتبال سپیدرود رشت و ایرانجوان بوشهر در مصاحبه پس از بازی در رشت افزود: انتظار یک بازی سخت را برابر سپیدرود داشتیم.

وی اظهار کرد: البته حضور پرشور طرفداران تیم فوتبال سپیدرود رشت نیز کار ما را سخت تر کرد اما در نهایت موفق شدیم یک امتیاز از این دیدار سخت را کسب کنیم.

مفتخر ادامه داد: با توجه به شرایط تیم ما در جدول رده بندی ، نیاز به پیروزی داشتیم و چشم به ضد حملات دوخته بودیم تا بتوانیم با این حربه، به برتری برسیم.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه تیم هایی که پایین تر از ما در جدول قرار داشتند ، امتیاز کسب کردند و ما نیز نیازمند کسب امتیاز در این میدان بودیم که خوشبختانه موفق شدیم یک امتیاز کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر اضافه کرد: البته ما کاری به سایر تیم ها و شرایط آنان در جدول رده بندی نداریم و برای هیچ تیمی بازی نمی کنیم و فقط به فکر تیم خود هستیم و برای موفقیت ایرانجوان بازی می کنیم.

مفتخر خاطرنشان کرد: امیدواریم که سال آینده مسئولان باشگاه ، سرمایه گذاری بیشتری را انجام دهند و تیم ایرانجوان بوشهر بتواند نتایج بهتری را در لیگ دسته اول کسب کند.

تیم های فوتبال سپیدرود رشت و ایرانجوان بوشهر در هفته سی و دوم از رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور، عصر دوشنبه در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف هم رفتند که این مسابقه در نهایت با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت.

در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور (جام آزادگان) 18 تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند که در نهایت تیم های اول و دوم ، به مسابقات لیگ برتر صعود می کنند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز