دکتر افتخاری، مشاور عالی کمیته ملی المپیک:

حمایت استاندار گیلان از تیم های سپیدرود رشت و ملوان انزلی ستودنی است

۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۱:۳۷:۲۰
کد خبر: ۵۴۷۴۵۸
حمایت استاندار گیلان از تیم های سپیدرود رشت و ملوان انزلی ستودنی است
در حالی که فقط دو هفته به پایان رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشورمان باقی مانده و دو نماینده گیلان جزو 4 مدعی صعود به مسابقات لیگ برتر هستند، این روزها شور و حال وصف ناشدنی در ورزش گیلان ایجاد شده تا بلکه فوتبال گیلان در فصل آینده سهمیه ای بدست آورد و یکی از دو تیم سپیدرود رشت و ملوان انزلی به لیگ برتر فوتبال گیلان صعود کنند

در همین راستا دکتر علی افتخاری،‌مشاور عالی کمیته ملی المپیک و عضو فدراسیون جهانی کشتی و یکی از حامیان واقعی ورزش استان گفت: امیدوارم شرایطی ایجاد شود تا با تلاش تیم های گیلانی،فصل آینده در لیگ برتر سهمیه داشته باشیم و صعود یکی از دو تیم سپیدرود و ملوان به رقابت های فصل آینده لیگ برتر کمترین چیزی است که فوتبال گیلان استحقاقش را دارد.

وی افزود: البته تاکنون هر دو تیم ملوان و سپیدرود با وجود مشکلات و تنگناهای موجود در کسب نتیجه موفق عمل کرده اند و شایسته تقدیر هستند.

 دکتر افتخاری اضافه کرد: در این راستا نقش استاندار گیلان در حمایت از تیم های سپیدرود رشت و ملوان انزلی ستودنی است و در مجموع دکتر نجفی در مقاطع مختلف با شارژ مالی هر دو تیم در این بین بسیار درخشان ظاهر شده و به یکی از حامیان اصلی و ورزشدوست ترین استانداران کشور تبدیل شده است.

مشاور عالی کمیته ملی المپیک خاطرنشان کرد: استاندار گیلان در مجموع و طی این فصل فوتبال  لیگ دسته اول در چند نوبت با تقویت روحیه تیم های گیلانی باعث کسب نتایج مطلوب و رضایت خاطر   مردم استان شده و عامل حضور سپیدرود و ملوان در جمع 4 تیم برتر صدر جدول گردیده است.

وی اظهار داشت: مساعدت های ویژه و پرداخت های میلیارد ریالی دکتر نجفی طی چند هفته اخیر به نمایندگان گیلان در لیگ دسته اول و حضور در جلسات دورهمی این دو تیم علاوه بر کمک مالی باعث تهیج روحیه بین بازیکنان و تماشاگران سیپدرود و ملوان شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز