تیم فوتبال سپیدرود رشت در بازی سرنوشت ساز به مصاف گل گهر می رود

۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۰:۰۳:۰۴
کد خبر: ۵۴۸۳۰۶
تیم فوتبال سپیدرود رشت در بازی سرنوشت ساز به مصاف گل گهر می رود
تیم فوتبال سپیدرود رشت در ادامه رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور در یک بازی حساس و سرنوشت ساز، به مصاف گل گهر سیرجان می رود.
به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری ورزش وجوانان گیلان ، مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان گفت : این دو تیم در هفته سی و سوم از رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، رو در روی هم قرار می گیرند.
علیرضا وهابی افزود: بر این اساس ، مسابقه یادشده عصر روز دوشنبه هفته جاری چهارم اردیبهشت ماه در سیرجان برگزار خواهد شد و تیم سپیدرود در این بازی حساس، میهمان تیم گل گهر سیرجان است.
وی ادامه داد: با توجه به شرایط حساس جدول و حضور تیم سپیدرود رشت در مکان دوم رده بندی و شانس زیاد این تیم برای صعود به رقابت های لیگ برتر ، این بازی برای سپیدرود از حساسیت ویژه ای برخوردار است.
وی بیان کرد: امیدواریم که تیم فوتبال سپیدرود رشت بتواند با ارائه یک بازی زیبا و تماشاگرپسند ، حریف خود را شکست دهد تا یک گام دیگر به رقابت های لیگ برتر نزدیکتر شود.
تا پایان هفته سی و دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور ، تیم سپیدرود رشت با کسب 58 امتیاز پس از تیم پارس جنوبی جم 59 امتیازی در مکان دوم و تیم گل گهر سیرجان نیز با کسب 54 امتیاز در مکان چهارم جدول رده بندی قرار دارند.
در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور (جام آزادگان) 18 تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند که در نهایت تیم های اول و دوم ، به مسابقات لیگ برتر صعود می کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز