مایلی کهن :

در روزی که نیاز داشتیم روی خوش فوتبال به ما رو نیاورد

۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۲:۳۱:۵۳
کد خبر: ۵۴۹۳۱۰
در روزی که نیاز داشتیم روی خوش فوتبال به ما رو نیاورد
محمد مایلی‌کهن پس از تساوی یک بر یک مقابل خونه به خونه در نشست خبری بعد از بازی گفت: بازی را همه دیدند که بازیکنان در حد جان تلاش کردند و فرصت‌های گلزنی‌مان گل نشد و این اتفاقات فوتبال است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان و به نقل از  سایت رسمی باشگاه ملوان بندرانزلی،دنبال مساوی گرفتن نبودیم و به دنبال برد بودیم و در ضد حملات گل خوردیم با این حال در دقایق ناچیزی هم که بود گل مساوی را زدیم و یکی دو موقعیت گل را به خاطر استرس از دست دادیم. این چیزی از ارزش‌های بازیکنان ما کم نمی‌کند. با همه وجود بازیکنان ما تلاش کردند. خوش بین‌ترین افراد هم فکر نمی‌کردند تیم چنین نتایجی بگیرد. خیلی تلاش‌ها صورت گرفت تا این تیم ، تیم شد. بازیکنان ما بیش از حد خودشان تلاش کردند. از رئیس هیات مدیره جناب دنیا مالی تشکر می‌کنم. تا جایی که تیم رسیده با یک وحدت رویه و همدلی به اینجا رسیده است. همه شما عزیزان با من هم عقیده باشید که کسی تصور نمی‌کرد تیم ما در جمع ۴ تیم اول جدول باشد. این بازیکنان باید مورد ستایش قرار بگیرد و اگر قصوری هم بوده از جانب بنده بوده است.

سرمربی ملوان در مورد اینکه چرا تیمش بهترین موقعیت‌های گلزنی را از دست داد و شانس صعود به لیگ برتر را هم از دست داد، گفت: فوتبالی که بازیکنان ما ارایه کردند خوب بود و توپ‌های ما گل نشد. تعداد موقعیت‌هایی که ما ایجاد کردیم زیاد بود. در روزی که نیاز داشتیم روی خوش فوتبال به ما رو نیاورد.

من دلم برای کشورم می سوزد اول ایران بعد استان گیلان بعد هم شهر انزلی، خواهر و برادرم همین جا هستند و همین جا به دنیا آمده ام دنبال سیاه کردن کسی نیستم. من اهل این چیزها نیستم. تنها کاری که می‌توانستم بکنم در انتخابات بازیکنانمان کمتر اشتباه کنیم با توجه به زمانی که در اختیار داشتیم. با همکارانم مشورت و همفکری کنیم. در این زمینه‌ها نیز ورود کردیم و گفتیم چرا فحش می‌دهید؟ من نمی دانم بگویم اگر به تماشاگر بگویم به داور بازیکن حریف اهانت کن تا راحت‌تر کار کنیم. یکی از دلایلی که باعث شد یک مقدار عقب مانده است بخاطر همین مسایل است. هرجا رفتم شرایط و امکانات استادیومها بهتر از اینجا بوده است. خرم آباد، پارس جنوبی، خیبر ، سیرجان، کرمان و رفسنجان و آن وقت این شهر با قدمت ۵۰ ساله چه می‌کنیم.

 

 

نظر شما