فاطمه شیرزاد :

منافع شهروندان را در چرخش های سیاسی قرار ندهیم / در خصوص دنبال نکردن بحث استیضاح شهردار، به ما خرده می گیرند

۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۲۳:۳۷:۵۹
کد خبر: ۵۵۰۲۵۵
منافع شهروندان را در چرخش های سیاسی قرار ندهیم / در خصوص دنبال نکردن بحث استیضاح شهردار، به ما خرده می گیرند
فاطمه شیرزاد در جلسه کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت ضمن انتقاد از عملکرد شهرداری اظهار داشت : منافع شهروندان را در چرخش های سیاسی قرار ندهیم .

این عضو شورای شهر رشت با بیان اینکه ، عدم پاسخگویی شهرداری در زمینه مطالبات مردم برای شورا به یک دغدغه تبدیل شده است گفت: مدیران شهرداری و معاونین خدمات شهری و مدیران مناطق هر روز از کنار چاله های معابر بی تفاوت عبورمی کنند واقدامی صورت نمی دهند .

وی با یادآوری بحث استیضاح شهردار در ماههای گذشته ، افزود : در آن زمان مصلحت نبود که این امر انجام شود و قصد ما استقرار و ثبات مدیریت در شهر بود و اکنون قائل به این موضوع هستیم ، همانگونه که مدیریت شهری باید ثبات داشته باشد در بدنه شهرداری هم مدیران و معاونین باید ثبات مدیریتی داشته باشند .

شیرزاد ادامه داد : این چه سیاستی است که دو منطقه شهرداری یک معاون خدمات شهری داشته باشد ؟ شهروندان به واسطه این اتفاقات سردرگم شده اند

وی ادامه داد : سردرگمی مردم نباید به پای شورای دوره چهارم رشت نوشته شود و اعضای شورای شهر رشت نمی خواستند که شهر را با انتخاب مجدد شهردار متزلزل کنند .

شیرزاد در بخش دیگری از سخنان خود به مبحث اجاره سالن های شهرداری پرداخت و گفت : شهرداری از سالنهای ورزشی شهر درآمدزایی ندارد چون ارتباطات و عدم ضابطه مندی  در فرآیند اجاره دهی سالنها نقش دارد .

 وی تصریح کرد : نبود  شیوه نامه ای مشخص در نحوه و تعرفه اجاره سالنهای ورزشی  شهر سبب شده است تا سازمان فرهنگی ورزشی از نگهداری بهینه و نوسازی تجهیزات ورزشی سالنها بازبماند.

وی ادامه داد :  دو سالن ورزشی باقرآباد و حجاب رشت نیازمند نوسازی و بهسازی هستند و امیدواریم که در سال 96 این موضوع در دستور کار قرار گیرد.

فاطمه شیرزاد در خصوص پارک بانوان رشت عنوان کرد : گود برداری های انجام شده موجب مخاطراتی برای بانوان و کودکان می شود و باید اتمام این گود برداری و آسفالت توسط شهرداری منطقه در دستور کار قرار گیرد .

وی در پایان گفت: فعالیت‌ها و وظایف قانونی شورا همچنان ادامه دارد و اعضای شورا ناظر و پیگیر فعالیت های شهری هستند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز