تیم فوتبال داماش گیلان برابر نفت امیدیه متوقف شد

۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۰۷:۱۸:۱۱
کد خبر: ۵۵۳۳۴۵
تیم فوتبال داماش گیلان برابر نفت امیدیه متوقف شد
در ادامه مرحله نهایی مسابقات فوتبال لیگ دسته دوم کشور ، تیم داماش گیلان مقابل نفت امیدیه به نتیجه مساوی دست یافت.
به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری ورزش وجوانان گیلان ، در این مسابقه که عصر سه شنبه برگزار شد ، 2 تیم فوتبال داماش گیلان و نفت امیدیه در نهایت به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافتند.
این مسابقه ، از هفته هشتم دور برگشت مرحله نهایی این رقابت ها ، در ورزشگاه شهید عضدی رشت و در حضور حدود یکهزار تماشاگر برگزار شد.
در جریان این مسابقه ، ابتدا تیم فوتبال نفت امیدیه به گل برتری دست یافت و مصطفی علیخانی بازیکن این تیم موفق شد در دقیقه 17 دروازه تیم داماش گیلان را باز کند .
با شروع نیمه دوم ، تیم فوتبال داماش گیلان بر بازی تسلط یافت و امین متوسل زاده مهاجم با سابقه این تیم توانست در دقیقه 70 گل مساوی این دیدار را به ثمر برساند.
پس از به ثمر رسیدن این گل ، تیم فوتبال داماش گیلان برای کسب پیروزی خانگی برابر نفت امیدیه ،حملات متعددی را انجام داد اما بازیکنان این تیم نتوانستند از این فرصت ها استفاده کنند و همچنین سه بار ضربه بازیکنان داماش به تیرک دروازه تیم نفت امیدیه اصابت کرد تا این بازی در نهایت با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یابد.
قضاوت این مسابقه را ، علی صفایی با کمک های محمد بوالحسنی و موسی مهابادی بر عهده داشتند که در جریان این بازی ، محسن طیبی از نفت امیدیه و حسین نظیری از داماش گیلان کارت زرد دریافت کردند و محمد همرنگ بازیکن تیم داماش نیز در دقیقه 76 به دلیل دریافت کارت قرمز اخراج شد.
پیش از انجام این مسابقه ، تیم فوتبال داماش گیلان با کسب هشت امتیاز در مکان سوم و تیم نفت امیدیه با کسب هفت امتیاز در مکان چهارم جدول رده بندی گروه خود قرار داشتند.
تیم فوتبال داماش گیلان در مرحله نهایی رقابت های لیگ دسته دوم کشور در گروه دوم این مسابقات، با تیم های شهرداری فومن، آینده سازان برق جدید شیراز ، شهرداری کاشان ، شهرداری ماهشهر و نفت امیدیه هم گروه است.
در مرحله دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور ، 12 تیم حضور دارند که در 2 گروه 6 تیمی به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند.
در پایان این مرحله، تیم های نخست هر گروه به طور مستقیم به رقابت های لیگ دسته اول صعود می کنند و برنده تیم های دوم نیز جواز حضور در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور را کسب خواهد کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز