امام جمعه رشت:

روش و متانت جهانگیری تاثیرگذار و قابل ارزش است

۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۱:۳۷:۴۸
کد خبر: ۵۵۹۷۸۴
روش و متانت جهانگیری تاثیرگذار و قابل ارزش است
نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت خطاب به اسحاق جهانگیری گفت: روش و متانت شما ، تاثیرگذار و قابل ارزش است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان و به نقل از پایگاه استانداری گیلان آیت الله زین العابدین قربانی روز چهارشنبه در دیدار با اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری و هیات همراه، خطاب به او افزود: از قدیم به شما ارادت داشتم اما سخنرانی های شما بویژه در مناظره های تلویزیونی، علاقه ام را بیشتر کرد.

وی با اشاره به رعایت اخلاق از سوی جهانگیری اظهار داشت: فردی که به مقدسات و اخلاق اسلامی پایبند باشد، اهمیت دارد

امام جمعه رشت گفت :انسان اینقدر به مقدسات و اخلاق اسلامی پایبند باشد و حتی در فیلم تبلیغاتی اجازه ندهد از مزار برادران شهیدش و معدنی که پدرش کار می کرد تصویر بگیرند قابل تحسین است و ارادت من به شما بیشتر شد.

آیت الله قربانی با بیان اینکه گاهی یک عمل کوچک، یک دنیا بار دارد، تصریح کرد: رفتار انسانی، آدمی را به قله می برد و شکر می کنم که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، فرزندان شایسته ای مانند شما دارد.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با تاکید بر ضرورت پایبندی به اصول و اخلاق اسلامی اظهار کرد: معرفت بسیار مهم است، اما برخی از اصول انسانی بیرون می روند.

آیت ا... قربانی در ادامه بیان داشت: شرایط کشور در دنیا ویژه است، دعا می کنم آنچه خیر است، برای کشور پیش بیاید.

آیت ا... قربانی در ادامه خاطرنشان کرد: بایستی بیشتر به استان گیلان توجه شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ویژگی های انقلابی دکتر  حسن روحانی رئیس جمهوری تصریح کرد: در شهادت فرزند امام راحل، در گیلان هیچ مجلس ترحیم نگرفتند اما من در لاهیجان مجلسی گرفتم که ایشان برای سخنرانی به آن مجلس آمد.

وی همچنین ضمن قدردانی از استاندار گیلان تصریح کرد: استاندار هم تعامل خوبی دارد، از ایشان راضی هستم.

آیت الله قربانی در پایان این نشست، کتاب اخلاق و تعلیم و تربیت اسلامی از منظر امام علی و امام حسن(ع) که تألیف خود اوست را به جهانگیری تقدیم کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز