استاندار گیلان تاکید کرد :

فضایی آرام و امن برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای فراهم شده است

۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۲۲:۳۷:۵۹
کد خبر: ۵۶۰۳۸۳
فضایی آرام و امن برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای فراهم شده است
استاندار گیلان با دعوت از عموم مردم برای شرکت گسترده در انتخابات گفت : به عنوان ضامن امنیت استان ، فضایی را فراهم کردیم تا مردم عزیز با کمال آرامش در پای صندوق های رای حضور یابند .

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان دکتر محمد علی نجفی در آستانه برگزاری انتخابات در مصاحبه با خبرنگاران با دعوت از ملت شریف ایران جهت شرکت در انتخابات  تصریح کرد : انشاء ا... در 29  اردیبهشت ملت شریف ایران  عزیز با حضور در پای صندوق های رای  حماسه دیگری را رقم خواهند زد و  همانند گذشته شاهد انتخاباتی خوب ، آرام و با حضور حداکثری  و گسترده مردم خواهیم بود   .

استاندار گیلان با بیان اینکه این دوره از انتخابات ریاست جمهوری اهمیت فوق العاده ای از لحاظ داخلی و بین المللی خواهد داشت افزود : این انتخابات تاثیر  بسزایی  را در حماسه اقتصادی ، سیاسی و امنیتی  خواهد داشت .

نماینده عالی دولت در گیلان از فراهم شدن شرایط و تمهیدات لازم جهت برگزاری انتخابات خوب  در استان و کشور خبر داد و افزود :  به عنوان ضامن امنیت استان ،  فضایی را فراهم کردیم تا مردم عزیز با کمال آرامش در پای صندوق های رای حضور یابند .

وی افزود : با برنامه ریزی خوب صورت گرفته و تکالیفی که  نیروهای نظامی ، انتظامی ، امنیتی و هیات های اجرایی و نظارتی در استان و کشور دارند  انشاء ا...  شاهد خلق حماسه دیگر از سوی ملت بزرگ ایران باشیم .

استاندار گیلان با بیان اینکه حافظ و امین رای مردم خواهیم بود افزود : انشاء ا... حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای تمامی جهانیانی که به نظاره نشسته اند  را خیره می کند  .

نماینده عالی دولت در گیلان  ادامه داد : حضور گسترده مردم در انتخابات خصوصاً انتخابات ریاست جمهوری  پشتوانه سیاسی و اقتدار  رئیس جمهور منتخب  را در دنیا نشان خواهد دادو رییس جمهور در گفتمان جهانی و معادلات  منطقه ای می تواند حرف بزرگتری داشته باشد .

دکتر نجفی افزود : از مردم شریف گیلان  استدعا  دارم تا از فرصت بهره گرفته و در نخستین ساعات آغاز رای گیری در پای صندوق های  رای حضور گسترده داشته باشند..

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز