استاندار گیلان :

افزایش آرای دکتر روحانی از اثرات خدمت به مردم است

۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۵:۴۸:۲۷
کد خبر: ۵۶۲۴۵۲
افزایش آرای دکتر روحانی از اثرات خدمت به مردم است
استاندار گیلان در جمع مدیران استان گفت : افزایش آرای دکتر روحانی در گیلان از اثرات خدمت به مردم است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان و به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ دکتر نجفی در دیدار با معاونین و مدیران کل ستادی استانداری با تبریک پیروزی ملت ایران و مشارکت بالای گیلانیان در انتخابات ریاست جمهوری گفت : زیبایی انتخابات روز جمعه این بود که مردم در فضایی آرام و با نشاط در پای صندوق‌های اخذ رأی حضور یافتند و این موفقیت متعلق به مردم گیلان بود .

وی با بیان اینکه  همانگونه که رهبر انقلاب تأکید کردند باید قدردان آگاهی و هوشیاری مردم باشیم.گفت : باید شرایطی را فراهم کنیم تا این آرامش و امنیت و اعتمادی که مردم به مجموعه‌ی دولت و نظام دارند را برای کار و تلاش و خدمت بیشتر حفظ کنیم.

استاندار گیلان افزود : افزایش آرای دکتر روحانی در گیلان از اثرات خدمت به مردم است و مردم به خوبی نشان دادند که کدام روش را برای اداره‌ی کشور می‌پسندند.

وی با بیان اینکه در ایام انتخابات بی معرفتی زیاد دیدیم  گفت : نزدیک 70 درصد از مردم گیلان و بیشتر از سال 92 به گفتمان دکتر روحانی رأی دادند و این علاقمندی مردم تکالیف ما را بیشتر می‌کند.

دکتر نجفی  ادامه داد : گیلان در قبل از دولت یازدهم در بخش‌های زیربنایی از میانگین کشوری عقب بود اما توانست عقب ماندگی‌ها را جبران کند.

استاندار گیلان با بیان اینکه رئیس جمهور محور شرارت و دشمن انقلاب اسلامی هم اکنون در منطقه حضور یافته گفت : مردم به خوبی وضعیت و شرایط جهان و منطقه‌ای را تشخص دادند و با این رأی قاطع اعلام کردند و به زیبایی تشخیص دادند که چه کسی می‌تواند در محیط بین‌الملل از حق کشورمان به خوبی دفاع کند.

وی ادامه داد : یکی از نکات مهمی که در ایام انتخابات هدایت کردیم این بود که اجازه ندادم به بهانه‌ی انتخابات کار و تلاش به مردم متوقف شود.

استاندار گیلان ادامه داد : باید با کار و تلاش بیشتر و جبران نقاط ضعف پاسخ اعتماد دوباره‌ی مردم را بدهیم.

وی گفت : اقدامات انجام شده را با جدیت دنبال کنید تا رفاه و آسایش بیشتر مردم بیشتر فراهم شود.

استاندار گیلان تاکید کرد : در خدمات رسانی و حل مشکلات جامعه، همه‌ی مردم را با هم بینید و به گرایش‌ها توجه نکنید.

وی تأکید کرد : کمک به دولت کمک به جمهوریت و اسلامیت نظام است.

استاندار گیلان خاطر نشان کرد : عملکرد خوب را باید نشان داد  چون بین عملکرد خوب و انعکاس  خوب عملکردها تفاوت است اگر کارهای انجام شده را نگوییم عده ای تصور می کنند که کاری نشده است.

 

نظر شما