۲ ورزشکار گیلانی به عضویت تیم ملی والیبال نشسته درآمدند

۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۶:۳۷:۰۱
کد خبر: ۵۶۲۴۷۹
۲ ورزشکار گیلانی به عضویت تیم ملی والیبال نشسته درآمدند
دو ورزشکار گیلانی برای حضور در مسابقات آسیایی 2017 ، به عضویت تیم ملی والیبال نشسته درآمدند.
 به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ، مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان گفت: از سوی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان ، اسامی تیم های ملی والیبال نشسته بانوان و آقایان اعلام شد که 2 ورزشکار نیز از گیلان در عضویت تیم های ملی قرار گرفتند.
سعید علیپور افزود: بر این اساس ، میثم علیپور ورزشکار گیلانی به عضویت تیم ملی والیبال نشسته آقایان درآمد تا به همره این تیم در مسابقات آسیایی حضور یابد.
وی اظهار کرد: همچنین مهری فلاحی دیگر ورزشکار شایسته استان گیلان ، به عنوان یکی از بازیکنان تیم ملی والیبال نشسته بانوان انتخاب شد تا به همراه این تیم در رقابت های آسیا و اقیانوسیه 2017 حضور یابد.
وی ادامه داد: رقابت های والیبال نشسته قهرمانی آسیا و اقیانوسیه 2017 از روز پنجم تیر ماه سال جاری در کشور چین برگزار می شود و تیم ملی ایران نیز در این دوره از رقابت ها حضور خواهد یافت.
مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان بیان کرد: این رقابت ها جنبه انتخابی مسابقات پاراآسیایی 2018 را دارد و امیدو اریم که میثم علیپور و مهری فلاحی 2 ورزشکار شایسته گیلانی به همراه تیم ملی والیبال نشسته در رقابت های آسیایی بدرخشند و بتوانند جواز حضور در مسابقات پارا آسیایی را کسب کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز